استاندار همدان با بیان اینکه پدافند غیر عامل باید تقویت شود، گفت: زیرا مهم‌ترین ماموریت این نهاد، حفظ دارایی‌ها ملی است.
کد خبر: ۱۳۱۹۸۱۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان؛ شورای پدافند غیر عامل استان به ریاست مهندس شاهرخی استاندار همدان و با حضور معاون امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور و دیگر اعضاء در سالن شهدای استانداری برگزار شد.
استاندار همدان در این جلسه اظهار کرد: پدافند غیر عامل باید تقویت شود زیرا مهم‌ترین ماموریت این نهاد، حفظ دارایی‌ها ملی است.

سعید شاهرخی افزود: طرح جامع پدافند غیر عامل استان، اقدامی ارزشمند به عنوان نقشه راهی برای پدافند استان است.

وی بیان کرد: مشارکت نهادها و دیگر دستگاه‌های اجرایی در تنظیم و تدوین طرح جامع پدافند نقش بسزایی داشتند که قابل تقدیر است. 

شاهرخی ادامه داد: در طرح جامع پدافند غیر عامل استان، بیش از یک‌هزار و ۱۳۹ دارایی مهم شناسایی و معرفی شده‌اند. 

استاندار همدان عنوان کرد: بیش از یک‌صد برنامه متنوعِ مهم نیازسنجی و در طرح جامع پدافند غیر عامل استان دیده شده که انجام و اجرای آن بسیار ضروری است. 

وی در ادامه گفت: رونمایی از طرح جامع پدافند غیر عامل استان نقش تعیین کننده‌ای در تحولات استان در این زمینه ایفا خواهد کرد.

شاهرخی اظهار کرد: ضرورت دارد که نقش پدافند غیر عامل برای مردم نهادینه و برای تصمیم‌گیران نیز برجسته شود.

استاندار همدان افزود: پدافند غیر عامل استان در زمینه پیشگیری، کنترل و مقابله کرونا اقدامات مهمی انجام داده که باعث شده استان در صدر ارزیابی‌ها قرار گیرد.

وی بیان کرد: وجود قرارگاه پدافندی زیستی از عوامل مهم در پیشگیری کنترل و مقابله با کرونا بوده است.

گفتنی است؛ در حاشیه این جلسه از طرح جامع پدافند غیر عامل استان با حضور مهندس شاهرخی استاندار همدان و معاون سازمان پدافندعیرغامل کشور رونمایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها