رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: روند ابتلای شهروندان استان همدان به کرونا افزایش‌یافته است و تعدادی ورودی بیمارستان‌های نیز مؤید آن است.
کد خبر: ۱۳۱۲۲۸۱

به گزارش جام‌جم آنلاین همدان، دکتر رشید حیدری مقدم در ستاد استانی مقابله با کرونا با یاد‌آوری این‌که تلاش کادر درمان بر مهار افزایش افراد مبتلابه کرونا در استان است، افزود: شب‌های اخیر فقط بیمارستان شهید بهشتی همدان نفر235 پذیرش در این حوزه داشته است

وی ازجمله دلایل افزایش این روند همه‌گیری را رعایت ‌نکردن کامل الزام‌ها و دستور‌العمل‌های بهداشتی مقابله با این بیماری در استان توسط شهروندان نام برد و ادامه داد: با شرایطی که در استان داریم تخت بستری موجود نیست امکانات استان نیز برای پذیرش تعداد مشخصی از بیماران است.

دکتر حیدری مقدم تأکید کرد: در 2 شبانه‌روز اخیر سعی کردیم امکانات پزشکی موجود را افزایش دهیم که بخشی از نتیجه این تلاش افزایش 3 دستگاه اکسیژن ساز و ۲۰ تخت آی.سی.یو است؛ اکنون استان 280 تخت آی. سی. یو دارد یعنی تخت‌های این حوزه 2 برابر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با هشدار بر این‌که هفته‌های پیش‌رو سخت‌تر از قبل برای درمان و پیشگیری از همه‌گیری ویروس‌کرونا است، اظهار کرد: مصوبه‌های قبلی برای پیشگیری به‌طور مناسب اجرانشده است و نتیجه‌اش این روندی افزایشی ابتلا به کرونا است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها