دیدار کاندیداهای منتخب گام دوم انقلاب اسلامی و قرارگاه سلام

برخی از کاندیداها با سیاه نمایی به دنبال کسب رأی هستند

نماینده ولی فقیه در اصفهان:

مدارا با مردم وظیفه مسؤولان است

آیت الله طباطبایی نژاد با تأکید بر ضرورت ایجاد انضباط و نظم در فعالیت ادارات، گفت: مدارا با مردم یکی از وظایف مسؤولان و ادارات است.
کد خبر: ۱۳۲۰۰۴۱

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در دیدار با منصور نادری مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک استان اصفهان و معاونین ، با اشاره به شرایط خاص و حساس ثبت اسناد و املاک، گفت: تمیزی، نظافت و دقت نظر در ایجاد بایگانی‌ها از ضرورت‌های ثبت اسناد و املاک است.


وی در ادامه افزود: بایگانی و انضباط و نظافت از جمله مسائلی است که باید در آن سرآمد باشیم، باید شرایط در ادارات به نحوی باشد که بهترین پاسخگویی و ارائه خدمات به مردم انجام بشود و انضباط و نظام‌مندی و نظم از مهمترین بایستگی‌هایی است که در این زمینه به آن نیاز داریم.


آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه توصیه به نظم در امور از آخرین فرمایشات امام علی(ع) پیش از شهادت ایشان به امام حسن(ع) است، اظهار کرد: راه انداختن کار مردم موضوع بسیار مهمی است، باید با مردم در ادارات مدارا کرد، کاهش سختگیری‌ها و تلاش برای حل و فصل امور مردم از مهمترین مسائلی است که همه مسؤولان در خصوص آن باید تلاش کنند.


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: ایشان می‌فرماید من مبعوث شدم برای مدارا کردن با مردم همانطور که برای رسالت از سوی خداوند مبعوث شده‌ام. این فرمایش رسول الله(ص) نشان دهنده اهمیت مدارا کردن با مردم است.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: عدل هم باید همراه با احسان باشد، در مسائل قانونی گاهی می‌توان با چاره اندیشی و ارائه راه حل به مردم مشکلات جامعه را برطرف کرد، قرار نیست خلاف قانون انجام بشود اما می توان راهی برای حل مشکلات مردم هم پیدا کرد.


آیت الله طباطبایی نژاد وجود شرکت هایی که تنها ثبت شده و وجود خارجی ندارند را یکی از چالش‌های ثبت اسناد و املاک عنوان کرد و گفت: باید بررسی و بازرسی از شرکت‌ها صورت بگیرد تا با چنین شرکت‌هایی که تنها ثبت شده‌اند و وجود خارجی ندارند برخورد شده و مجوزات آنها باطل گردد.


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر جلوگیری از فعالیت شرکت‌های صوری و معاملات صوری این شرکت‌ها، اظهار کرد: باید با دقت و بدون اغماض با این معضل برخورد کرد، مقابله با این شرکت‌ها عامل جلوگیری از مشکلات و فاجعه‌های بسیاری می‌تواند باشد.


وی به سوء استفاده از افراد بی اطلاع از سوی کلاهبرداران در خصوص ثبت شرکت‌ها اشاره کرد و افزود: بی دقتی در امور یکی از عوامل شکل گیری شرکت‌های صوری است و لازم است ثبت اسناد و املاک با دقت در این خصوص فعالیت داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها