ثبت‌نام دور جدید مسکن ملی که اعلام شده بود امروز (دوشنبه- ۱۷ خردادماه) انجام می‌شود، به روزهای آینده موکول شد.
کد خبر: ۱۳۱۹۵۶۱
به‌گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی چند روز پیش اعلام کرد که ثبت نام دور جدید مسکن ملی از ۱۷ خرداد ماه مجددا انجام خواهد شد.

با این حال پیگیری خبرنگار ایرنا حاکی از این است که قرار نیست امروز آغاز مرحله جدید ثبت نام مسکن ملی باشد و متقاضیان منتظر اعلام رسمی وزارت راه و شهرسازی درباره امکان ثبت نام مجدد و زمان احتمالی آن باشند.

 مرحله دوم افتتاح مسکن ملی تا پایان خردادماه انجام خواهد شد و در صورت تامین زمین وحذف مشتریان بدحساب، احتمال ثبت نام مجدد متقاضیان مسکن ملی وجود دارد اما زمان وجزییات آن هنوز اعلام نشده است.  
وزارت راه و شهرسازی پیشتر اعلام کرده بود که متقاضیان بدحساب از پروژه های مسکن ملی حذف و امکان ثبت نام‌مجدد فراهم خواهد شد.

 بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی از کل ۵۳۰ هزار واحد مسکن ملی که در مرحله اجرا قرار دارد، تا روز ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد ۲۱۳ هزار و ۱۰۱ متقاضی اقدام به افتتاح حساب کرده و از این تعداد ۱۵۰ هزار و ۳۳۸ نفر وجوه اولیه را واریز کردند که معادل ۶۷۹۰ میلیارد تومان است. بنابراین حدود ۳۸۰ هزار نفر مبلغی را واریز نکرده‌اند که احتمال حذف آنها وجود دارد.


  



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها