مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ساخت زورخانه بین‌المللی همدان سرعت می‌گیرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

راه‌اندازی مرکز استعدادیابی ورزشی استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه استعدادیابی مقوله‌ای بسیار مهم در بحث شناسایی افراد برای ورود به رشته‌های ورزشی است، گفت: این مرکز در استان همدان با بهره‌گیری از دو نیروی توانمند و متخصص طی روزهای آینده شروع به فعالیت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۱۹۰۱۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان؛ حمید سیفی در جلسه هم‌اندیشی هیئت جانبازان و معلولین استان همدان که با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان برگزار شد، اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر ورزش استان همدان در دو مقوله توسعه زیرساخت‌ها و بررسی مشکلات، فرصت‌ها و ظرفیت‌ها مورد بررسی قرار گرفته و خوشبختانه امروز شاهد گشایش‌های مثبتی در امورات هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به‌ضرورت مبحث استعدادیابی در رشته‌های ورزشی، اظهار کرد: در حال حاضر مرکز استعدادیابی ورزش استان همدان در محل مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور مراحل پایانی آغاز به کار را سپری می‌کند.
وی با بیان اینکه استعدادیابی مقوله‌ای بسیار مهم در بحث شناسایی افراد برای ورود به رشته‌های ورزشی است، گفت: این مرکز در استان همدان با بهره‌گیری از دو نیروی توانمند و متخصص طی روزهای آینده شروع به فعالیت خواهد کرد.
سیفی در ادامه با اشاره به جذب پنج میلیارد تومان اعتبار برای احداث مجموعه پارا المپیک در استادیوم شهید مفتح، اظهار کرد: توجه به نیازهای جامعه معلول و جانباز استان همدان یکی از اولویت‌های مهم است که با همراهی هیئت جانبازان و معلولین و دستگاه‌های دی ربط به دنبال ایجاد ظرفیت‌های ورزشی در شأن این عزیزان هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پایان با تأکید بر اینکه مجموعه جانبازان و معلولین استان همدان سومین مجموعه احداثی در کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که هیئت‌های ورزشی باید در نظر داشته باشند بهره‌گیری از ظرفیت زیرساخت های ورزشی با شرکت در فرایند واگذاری ها است تا بتوانند بخشی از هزینه های هیئت را تامین کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها