اولین زمین کبدی ساحلی روستایی در استان همدان به بهره‌برداری رسید

رئیس هیئت کبدی استان همدان گفت: آیین بهره برداری از زمین کبدی ساحلی روستای امزاجرد همدان برگزار گردید.
کد خبر: ۱۳۲۲۷۵۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان؛ سید مصطفی موسوی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها و به روزرسانی امکانات از لازمه هر فعالیت می باشد که به وسیله آن ها می توان با سرعت بیشتر در راه پیشرفت قدم نهاد.

رئیس هیئت کبدی استان همدان افزود: از آغاز به کار فعالیت هیئت کبدی یکی از اولویت‌های هیئت توسعه زیرساخت‌ها و به روزرسانی امکانات است که سعی ما بر آن است که به صورت متوازن در همه شهرستانها به آن بپردازیم.

وی با اشاره به نقش زیرساخت‌ها در هر فعالیتی بیان کرد: زیرساخت مناسب نقش بسزایی در کشف استعدادهای مختلف ورزشی دارد و می‌تواند موجب شکوفایی آنها گردد.

موسوی ادامه داد: برای موفقیت در گرایش های مختلف کبدی باید ابتدا زیرساخت‌های ان را فراهم نماییم و امیدواریم در آینده نزدیک با افزایش سرانه امکانات ورزش کبدی ساحلی  در استان شاهد پیشرفت و افتخارآفرینی کبدی کاران ساحلی استان باشیم.

رئیس هیئت کبدی استان همدان با اشاره به فعالیت های هیئت کبدی استان عنوان کرد: هیئت از سال گذشته با راه اندازی کمیته کبدی روستایی و عشایری به دنبال توسعه ورزش کبدی و نیز شناسایی استعدادهای استان در هر دو بخش آقایان و بانوان در سطح روستاهای استان بوده است.

وی در ادامه گفت: در همین راستا و نیز فعال سازی همه گرایش های کبدی در استان کمیته‌ی کبدی ساحلی و سرکل کبدی راه اندازی شده تا تمامی علاقمندان بتوانند در تمام گرایش های کبدی فعالیت نمایند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم تیم های کبدی ساحلی تویسرکان و همدان مسابقه دوستانه ای را برگزار کردند و در نهایت تیم تویسرکان با نتیجه ۴۷ بر ۲۴ توانست بر حریف خود پیروز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها