مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد:

ضرورت نظارت بر فعالیت مراکز مشاوره ازدواج استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت نظارت بر فعالیت مراکز مشاوره ازدواج استان همدان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۲۴۴۵۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی پیش از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج که با حضور معاون فرهنگی و جوانان، مدیر روابط‌عمومی و مسئول ورزش بانوان برگزار شد، اظهار کرد: امروز باید برای بهبود وضعیت جوانان در حوزه‌های مختلف از خود بگذریم.
وی با اشاره به اینکه همه ما فرزندان نظام و انقلاب هستیم و باید برای تعالی کشور و نیروی انسانی آن در حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن تلاش کنیم، گفت: امروز عده مشکلات جوانان ما در بحث اشتغال و مسکن است که باید پیگیری شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تأکید کرد: خوشبختانه با رایزنی‌های صورت‌گرفته و حمایت‌ها و همراهی استاندار محترم و مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اقدامات خوبی دررابطه‌با نام‌نویسی مسکن جوانان انجام شده است.
وی با بیان اینکه جوانان ما برای رشد هرچه بهتر باید امید، آرزو و انگیزه داشته باشند، گفت: دررابطه‌با بحث ازدواج باید تلاش کنیم فرهنگ‌ها و سنت‌هایی که جامعه امروزی به لحاظ درآمدها پذیرای آن نیست برچیده شوند.
سیفی با اشاره به اینکه باید برای امروز باید برای آینده نظام و انقلاب دلسوزانه تلاش کرد، گفت: باید این تفکر سردار سلیمانی گران‌قدر در جامعه نهادینه شود و فرزندان جامعه را دختر و پسر خود بدانیم تا بتوانیم با تمام وجود برای آنها وقت بگذاریم.
وی گفت: در بحث چگونگی فعالیت مراکز مشاوره‌ای که از اداره کل ورزش و جوانان مجوز فعالیت می‌گیرند باید به‌صورت محسوس و نامحسوس نظارت شوند تا زمانی از اهداف و برنامه‌های تدوین شده دور نشویم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه نباید در جامعه بی‌تفاوتی نسبت به یکدیگر حاکم شود، افزود: زوجین و جوانان ما باید به جایگاهی برسند که خود را در قبال یکدیگر مسئول بدانند و در جهت رشد و پیشرفت همه‌جانبه تلاش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها