فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری جاعل حرفه ای و سابقه دار اسناد و مدارک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۸۸۷۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس شهرستان اسلام آبادغرب از فعالیت یک جاعل حرفه ای در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.


وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی منزل مسکونی فرد جاعل در یکی از روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.


سرهنگ یاری تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده يک دستگاه کامپيوتر که در حافظه آن تعداد زيادي مدارک جعل شده مربوط به ادارات دولتي و مدارک و گواهينامه هاي مختلف موجود بود به همراه يک دستگاه چاپگر رنگي مخصوص چاپ کارت الکترونيکي شناسايي و گواهينامه و عابر بانک کشف شد.


رئیس پلیس اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: تعدادي ورق فلزی آماده جهت جعل پلاک خودرو ، تعداد زيادي اسناد مالکيتي و کارت سوخت خودرو هاي مختلف ، بيش از 50 جلد شناسنامه که اسامي و مشخصات آنها توسط مواد شيميايي محو شده بود، تعدادي کارت ملي ، 10 برگ مدرک فني و حرفه اي جعلي به اسامي افراد مختلف و چندين برگ گواهي حضور در جبهه و بسيج فعال با مهر و امضاء جعلي سپاه پاسداران نیز کشف شد.


وی ادامه داد: تعداد زيادي فرم خام و تکميل شده شناسنامه اسب هاي داراي اصالت، تعداد 5 برگ مدرک تحصيلي مجعول دانشگاه آزاد ، تعداد 10 برگ کارت موتورسيکلت هاي مختلف، 6 برگ گواهي مربوط به اداره تربيت بدني و ... نیز در بازرسی های انجام شده کشف شد.


سرهنگ یاری در پایان از دستگیری جاعل حرفه ای و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها