شهرام کرمی بااشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: باتوجه به تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا تدابیری برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی کاندیداها در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۳۱۸۲۵۳
به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ کرمی تصریح کرد: به این منظور شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری و دادسرای کرمانشاه راه اندازی شده است.

دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه تبلیغات زودهنگام کاندیداهای شوراها درحال رصد است، عنوان کرد: هرنوع فعالیت و تبلیغات علنی باید در بازه زمانی قانونی تعیین شده انجام گیرد، در غیراینصورت مشمول برخورد قانونی است.

وی با هشدار درخصوص اظهارات خلاف واقع برخی کاندیداها، اعلام کرد: اظهارات خلاف واقع کاندیداها از مصادیق جرایم انتخاباتی است که به آن رسیدگی و با آن برخورد می شود.

کرمی با دعوت از کاندیدها به رعایت اخلاق، عنوان کرد: از کاندیداها می خواهیم در تبلیغاتشان تنها به ارائه برنامه های خود بپردازند و از انتقاد و تخریب دیگر کاندیداها پرهیز کنند و هیچ اتهام زنی به دیگر کاندیداها نداشته باشند.

وی با تاکید براینکه همه کاندیداها باید قوانین انتخاباتی را رعایت کنند، یادآورشد: سوء استفاده از امکانات دولتی توسط کاندیداها ممنوع بوده و درصورت مشاهده برخورد صورت می گیرد.

دادستان کرمانشاه همچنین از همه کاندیداها خواست تا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی کنونی اهتمام جدی داشته باشند و افزود: ستادهای انتخاباتی باید از برگزاری تجمعات متراکم در فضاهای سرپوشیده به شدت اجتناب کنند.

وی اضافه کرد: باتوجه به نفود بالای فضای مجازی بین خانواده ها، انتظار می رود کاندیداها بیشتر از این فضا برای تبلیغات خود استفاده کنند.

کرمی اعلام کرد: راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی نیز در این ایام مطلقا ممنوع است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با اخلاق مداری و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی کاندیداهای انتخابات و هوادارانشان، مشارکت بالایی را در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شاهد باشیم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها