رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

سارق دورهمی‌ های فامیلی دستگیر شد

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که در دور همی ها و مهمانی های فامیلی، از اقوامش سرقت می کرد.
کد خبر: ۱۳۱۸۷۸۵

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی در این باره اظهار کرد: خانمی با مراجبه به پلیس اظهار کرد که بیست و یکم آبان سال گذشته برای تولد فرزندش در منزل خود یک مهمانی تدارک می بیند. حوالی ساعت ٢١ پس از اتمام مهمانی و خروج مهمانان از منزل، متوجه می شوند که سارق یا سارقانی وجه نقد، ارز و مقادیری طلا جمعاً به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان را سرقت کردند.

وی با اشاره به اینکه کلیه مهمانان تحت تحقیقات پلیسی قرار گرفتند، گفت: طی بررسی های میدانی و مشخص شد سرقت های مشابه دیگری نیز از دوستان و اقوام مشترک افراد حاضر در مهمانی صورت گرفته است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی اظهار کرد: با توجه به حساسیت و سریالی بودن سرقت ها، تحقیقات پلیسی به صورت دقیق و منسجم ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان به یکی از مهمانان به نام «کیارش» مشوک شدند. در نهایت پس از جمع بندی سرنخ های پلیسی مشخص شد پس از تاریخ سرقت از منزل شاکی، مبلغ چشمگیری از یکی از طلا فروشی های سطح شهر تهران به حساب وی واریز شده است.

وی ادامه داد: مدیر طلافروشی به این پایگاه احضار شد و در خصوص مبالغ واریزی به حساب فرد گفت که مقداری طلا به صورت بدون فاکتور از متهم خریده است.

وی ادامه داد: پس از تلاش کارآگاهان در نهایت متهم به هشت فقره سرقت دیگر به همین شیوه از سایر اقوام اعتراف کرد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: سارق و مالخر پس از تحقیقات تکمیلی به دادسرا معرفی شدند که با توجه به نسبت فامیلی بین سارق و مالباخته ها متهمان پس اخذ رضایت از کلیه شاکیان متهمان با صدور قرار تامین آزاد شدند.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها