زوجی که برای سفر به جزیره کیش از خانه همسایه سرقت کرده‌ بودند،‌ بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۳۱۸۰۸۹

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، چهاردهم فروردین امسال‌، وقوع سرقت خانه‌ای به کلانتری غیاثی تهران گزارش شد‌.

ماموران در جریان تحقیقات از شاکی متوجه شدند که او صبح پنجم فروردین امسال‌ ‌از خانه‌اش در خاوران بیرون آمده تا به سفر برود . چند روز بعد که بازگشته ‌متوجه شده سارق یا سارقان از طریق بازکردن در پشت‌بام و تخریب قفل آنجا وارد خانه وی شده‌اند و ‌با پیدا کردن کلید گاوصندوق از داخل خانه ‌طلا و نقره‌های موجود در آنجا که 300‌‌میلیون تومان ارزش ‌داشته را سرقت کرده‌اند.

بررسی‌ها از محل سرقت نشان می‌داد که سارق فقط از طریق پشت‌بام همسایه مجاور متعلق به فردی به نام نادر می‌توانسته وارد خانه شاکی شود. درباره این مرد تحقیق کردند که ‌مشخص شد او دختر معتادی‌ دارد که ‌از خانه ‌طرد شده و به عقد موقت مردی در‌آمده و با او در یک زیر‌زمین اجاره‌ای در محله پیروزی زندگی‌ می‌کند.

با تحقیق از ساکنان ‌ساختمان معلوم شد در زمان سرقت نادر خانه نبود‌ه اما یک زن و مرد غریبه در ساختمان رفت‌و‌آمد می‌کردند.

همین باعث شد ماموران ‌احتمال دهند آنها دختر و داماد نادر باشند. سوابق آن دو را بررسی کردند که معلوم شد زن معتاد سابقه ندارد اما شوهرش دارای سوابق کیفری در زمینه سرقت است. آنها به عنوان تنها مظنون‌های پرونده تحت تعقیب ‌قرار گرفتند‌.

سرانجام چند روز پیش اسماعیل دزد سابقه‌ دار که سوار بر موتور‌سیکلتش در خاوران در حرکت بود بازداشت شد.

متهم در جریان تحقیقات اعتراف کرد که سرقت را با همدستی همسر معتادش مرجان انجام داده است. بخشی از اموال از او کشف شد و بخشی را او در میدان امام حسین 30 میلیون تومان فروخته و با پول فروش اموال دزدی به سفر کیش رفته‌اند و در هتلی گرانقیمت چند هفته‌ای مانده‌اند و با خودروهای لوکس خارجی تردد می‌کردند.

علاوه برآن نقره‌ های سرقتی را هم به مردی مغازه‌دار فروخته‌اند. همسر سارق و دو مالخر نیز شناسایی و بازداشت شدند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها