مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان آذربایجان شرقی خبر داد:

رشد 7.5 درصدی بیمه روستاییان در استان

به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس صندوق صورت گرفت

دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان با امام جمعه سردرود

محمد نظری مدیر استان آذربایجان شرقی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با حجت الاسلام و المسلمین جلیل جلیلی امام جمعه شهر سردرود دیدار و گزارشی از عملکرد صندوق بیمه اجتماعی در حوزه های خدمت رسانی ارائه گرد.
کد خبر: ۱۳۱۸۵۸۲



به گزارش جام جم آنلاین  آذربایجان شرقی، محمد نظری با اشاره به صدور تعداد 21951 حکم مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و فوت برای خانوارهای بیمه شده سطح استان از عضویت 227 هزار نفری واجدین شرایط از میان روستائیان، عشایر، قالی بافان، ساکنین شهرهای زیر بیست هزار نفر جمیعت استان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خبر داده و افزود: به محض نام نویسی زنان و مردان 18 تا 50 سال در این صندوق و پرداخت 5 درصد از طرف بیمه شده، دو برابر این مبلغ در قالب یارانه غیر نقدی به عنوان سهم مشارکت 10 درصدی دولت در قبال بیمه شده تخصیص می یابد.
 
تلاش برای اطلاع رسانی بیشتر
حجت الاسلام و المسلمین جلیلی نیز در این دیدار با استقبال از خدمات صندوق در ایجاد امید به آینده برای نیروهای مولد و اقشار تلاشگر بر اطلاع رسانی و برجسته سازی برنامه های صندوق بیمه اجتماعی در میان قالی بافان و باغداران شهر سردرود از طریق ابزار رسانه ای و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در شرایط کرونا تأکید و بر آمادگی برای ترغیب همشهریان و مشمولین منطقه سردرود تصریح کرد.

تجلیل از کارگزاری سردرود
در پایان این دیدار که مدیر کارگزاری 51138 و کارشناسان مربوطه و بازماندگان یکی از بیمه شده های متوفی ساکن شهر سردرود نیز حضور داشتند حکم مستمری توسط امام جمعه سردرود به خانواده متوفی اعطا گردید و از آنها دلجویی بعمل آمد. همچنین لوح تقدیر از کارگزاری فعال سردرود نیز به جهت عملکرد مطلوب در سال گذشته به آقای امیر قابل نژاد اعطا شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها