خوشه فرآوري محصولات زيتون در قزوین راه اندازی می‌شود
معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي استان

خوشه فرآوري محصولات زيتون در قزوین راه اندازی می‌شود

عاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین

پل سلامت قزوین بزودی به بهره برداری می رسد

سید محمد علمی معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین از افتتاح پل سلامت درآینده ای نزدیک خبر داد.
سید محمد علمی معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین از افتتاح پل سلامت درآینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۷۵۸۱

به گزارش جام جم آنلاین قزوین:سید محمد علمی معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه پل سلامت یکی از پروژه های شاخص و از اولویت های مجموعه مدیریت شهری قزوین بود، تلاش برای تکمیل و بهره برداری از آن مورد توجه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه پل سلامت از مرداد ماه سال ۹۷ با هدف اتصال مسیر شرق به غرب جاده سلامت واقع در بلوار نخبگان آغاز شد.

معاون فنی وعمرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: پل سلامت یک پل ۵ پایه است که امکان تردد پیاده و دوچرخه سواران را فراهم می کند.

وی ادامه داد: این یک پل بتنی دارای دورمپ غیرمتقارن است که ارتفاع عرشه تا سطح زمین ۵/۲۰ متر، طول بزرگترین دهانه عرشه۲۰ متر، عرض آن تقریبا ۶ متر، طول عرشه ۱۱۲متر، طول رمپ شرقی۶۷ متر و رمپ غربی ۱۰۱متر است.

علمی اعتباراین پروژه را بیش از۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه به دلیل برخی مشکلات و نقایص در برخی مقاطع متوقف شده بود که این موضوع باعث تاخیر در افتتاح پروژه شده است.

وی با اشاره به اهداف اجرای پروژه پل سلامت اظهار کرد: احترام به حقوق شهروندی، توجه به سلامت خانواده ، ارتقای فرهنگ سلامت شهری و ارتقای جلوه بصری جاده سلامت و... از اهداف این پروژه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها