مدیرکل دفتر سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جام جم

بالغ بر ۷۰۰ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری واجد شرایط رای دادن هستند

استاندار چهار محال و بختیاری خبر داد

برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در ۲ شهرستان شهرکرد و لردگان

استاندار چهار محال و بختیاری در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی استان با اعلام برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی ریاست جمهوری و شوراها در دو شهرستان لردگان و شهرکرد در 28 خرداد سال جاری مطرح کرد.
کد خبر: ۱۳۱۶۷۸۶

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری،اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن زمان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر امسال، در ۲ شهر این استان به ‌طور کامل الکترونیکی برگزار خواهد شد.

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در دو شهرستان شهرکرد و لردگان

 عباسی  در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در شهرکرد و لردگان به ‌صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود و با این روش می‌توان از بروز تخلف‌های انتخاباتی جلوگیری کرد.

برگزاری انتخابات شوراها در مراکز تمامی استانها به صورت الکترونیکی

وی افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در تمامی مراکز استان‌های کشور به‌ صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

عباسی تصریح کرد: همچنین انتخابات شوراهای اسلامی برخی شهرهای کشور در تعدادی از استان‌ها نیز الکترونیکی خواهد بود که در چهارمحال و بختیاری لردگان انتخاب شده است.

وی یادآور شد: اختصاص تعرفه رای‌گیری در روش الکترونیکی از طریق شناسایی هویت افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات با ارائه اثر انگشت، مطابق با اطلاعات شناسنامه‌ای و کد ملی انجام و در این صورت از بروز تخلف‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری رییس ستاد انتخابات، هیات نظارت و پلیس فتا در یک نشست تخصصی با مدیران رسانه‌های فضای مجازی پُر مخاطب، ‌ضمن تبیین قوانین، نسبت به تشریح جرائم انتخاباتی اقدام کند.

در خواست از رسانه ها برای افزایش مشارکت و حضور گسترده

وی گفت: از رسانه‌های گروهی و فعالان فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود تا برای افزایش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات و جلوگیری از هرگونه تخریب شخصیت‌ها و افراد تلاش کنند.

تائیدیه ۹۰ در صد از داوطلبان شوراهای شهر و روستا در استان چهار محال

عباسی تاکید کرد: افزون‌ بر ۹۰ درصد داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری تایید و کمتر از ۱۰ درصد آنان رد صلاحیت شده‌اند.

دعوت شورای فرهنگ عمومی از مردم جهت حضوری پرشور و گسترده

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی مردم را برای حضور پُر شور، گسترده و حداکثری در انتخابات سال‌ جاری دعوت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها