در پی انتخاب رئیس جمهور منتخب در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی

در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان چهار محال و بختیاری مطرح شد

اهتمام به برگزاری انتخابات پرشور و وحدت آفرین

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جاری برگزار و با نگاه ویژه به برگزاری انتخاباتی پرشور، با شکوه و ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان داخلی و خارجی و در راس آن آمریکا و اسرائیل
کد خبر: ۱۳۱۶۵۰۴

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شامگاه چهار شنبه 29 اردیبهشت به ریاست آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و با حضور استاندار و اعضاء شورای فرهنگ عمومی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

در ابتداء این نشست ابراهیم شریفی ریگی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دستور جلسه را قرائت و اخبار فرهنگی 2 ماه اول سال جاری را اعلام و در ادامه آیت الله نکونام به مسائل مهم و انتخابات سال 1400 مطالبی را عنوان نمود

انتخابات سال جاری بسیار مهم و حائز اهمیت فوق العاده است

آیت الله نکونام با تبریک سال جدید و عید سعید فطر به مسائل و موضوعات فرهنگی اشاره نموده و با مهم بر شمردن انتخابات تصریح کرد: انتخابات سال جاری بسیار حائز اهمیت است و باید تلاش شود تا منویات مقام معظم رهبری تا حد توان اجرائی و مورد توجه مسئولان امر و دست اندرکاران برگزلری انتخابات قرار گیرد.

بعد از گذشت 42 سال هنوز انتخابات در یک ریل ارزشی و عقلانی قرار نگرفته

رئیس شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه: انتخابات باید پرشور و با شکوه هرچه تمامتر برگزار و از هیجان گرائی خارج شده و به سمت ارزش گزینی سوق داده شود، علیرغم اینکه در 42 سال گذشته بیش از 30 مورد انتخابات برگزار گردیده  هنوز نتوانسته ایم  انتخابات را در یک ریل ارزش گذاری و عقل گرائی قرار داده و انتخابات دچار چالش های فراوان و حواشی مختلف می شود.

رسانه ها باید در انتخابات آینده فعال و نقش آفرین باشند

نکونام تاکید کرد : در انتخابات باید همه فعال شده و پای کار حاضر شده خصوصا رسانه ها باید فعال و پرنشاط نقش آفرین باشند و انتخاباتی پرشور و تحول آفرین صورت بگیرد.

باید از جهت گیری های افراطی،حزبی و سلیقه ای پرهیز شود

امام جمعه شهرکرد در ادامه خاطر نشان ساخت:  باید انتخابات در مسیر ضالح و سالم باشد و از جهت گیری های افراطی، حزبی و سلیقه ای بشدت پرهیز گردد که این یک سم مهلک برای جامعه و کشور است.

انتخابات باید جدی قلمداد شود

آیت الله نکونام در خاتمه تاکید کرد: همه مسئولان بدانند انتخابات باید جدی گرفته شود  و خیلی از مسائل باید بموقع گفته و تبیین شود و همه باید در سرنوشت خود و مملکت خودشان سهیم و تاثیر گذار باشند و این یک رسالت فردی و اجتماعی است.

صدور بیانیه و دعوت از همه مردم و جناح ها جهت انتخاباتی پر شور و وحدت آفرین

شایان ذکر است طبق دستور جلسه مقرر شد بیانیه ای توسط شورای فرهنگ عمومی تهیه و تنظیم شده و مردم و همگان را به برگزاری انتخابات پرشور، باشکوه و وحدت آفرین ترغیب و تشویق نمایند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها