در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری مطرح شد

ضرب الاجل یک ماهه استاندار چهار محال به مدیرعامل کارخانه خمیرمایه ناغان

استاندار چهار محال و بختیاری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

مشکلات و موانع حوزه تولید استان باید از سوی دستگاه‌های متولی برطرف شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» گفت: مشکلات و موانع حوزه تولید استان باید از سوی دستگاه‌های متولی شناسایی و ارائه شود.
کد خبر: ۱۳۰۹۹۳۹

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری،اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در نخستین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در سال جدید تاکید کرد: این مشکلات و موانع پس از دسته‌بندی به معاونت هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور اعلام شود.

مسئولان به تحقق شعار رهبری اهتمام ورزند

وی افزود: مسوولان به تحقق شعار امسال‌ توجه جدی داشته باشند تا بتوان ضمن پشتیبانی از این حوزه در راستای رفع موانع اقدام کنند.

پشتیبانی از تولید باید سرلوحه امور قرار گیرد

عباسی تصریح کرد: پشتیبانی از تولید مسیرهای متفاوتی دارد که تمامی آنها مربوط به دستگاه‌های اجرایی نیست و حوزه قضایی، بازرسی، بانک‌های عامل، شرکت‌های دولتی و مردم نیز برای تحقق اهداف آن باید کمک کنند.

هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود

وی یادآور شد: بر اساس دستور رییس قوه قضاییه، هیچ اقدامی نباید به تعطیلی تولید منجر شود و در همین راستا بانک‌های عامل در صورت بدهی یک واحد تولیدی، حق ندارند آن طرح را تعطیل کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تهیه فهرستی از واحدهای تولیدی ورشکسته در استان اظهار داشت: هیچ واحد تولیدی نباید به‌ علت ورشکستگی تعطیل شود.

زمین های بلا استفاده توسط واحدهای تولیدی سریعا باز پس گرفته شود

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی، امور اراضی و منابع‌طبیعی و آبخیزداری زمین‌های دولتی واگذار شده به بخش خصوصی را که تاکنون اقدامی برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها انجام نشده، شناسایی و بازپس‌گیری کنند.

گفتنی است، اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مشکلات مرتبط با امور مالیاتی یکی از واحدهای تولیدی آب معدنی در استان را بررسی و پیشنهادات مربوط به رفع آن را ارائه و مصوب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها