نماینده مجلس و رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در مازندران:

فشار مافیا در تایید یا رد صلاحیت‌ها بی‌تاثیر بود

عضو مجمع نمایندگان مازندران و رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تصریح کرد که تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها براساس فشار مافیای قدرت صورت نگرفته و فقط طبق قانون عمل شده است.
کد خبر: ۱۳۱۶۱۵۵

به گزارش جام جم آنلاین مازندران مهدی سعادتی با بیان اینکه تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا براساس فشارهای سیاسی یا مافیای قدرت یا افراد و جریانات خاص، توصیه‌های داخل استان و خارج استان صورت نگرفته است، افزود: تماس‌های مختلف، پیام‌ها، توصیه‌های حضوری و شفاهی مبنی براین که باید فلان داوطلب تائید یا رد شود، مورد توجه قرار نگرفت و فقط طبق مستندات عمل کردیم.

 

وی افزود: تأیید یا رد صلاحیت افراد طبق مستندات قانونی بود و توصیه پذیری و نفوذپذیری را ممنوع اعلام کردیم و اجرای قانون را مبنا قرار دادیم.

 

سعادتی یادآور شد: اساس را بر مسیری که با مردم عهد و پیمان بستیم، قرار دادیم، هرچند شاهد برخی بداخلاقی‌ها و مصاحبه‌هایی از تریبون‌های مقدس علیه هیئت نظارت، فشارها و توصیه‌هایی از سوی نمایندگان، ائمه جمعه و برخی مسئولان بودیم.

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در مازندران با بیان اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی مراقبت از پشت صحنه امور زندگی مردم را عهده دار هستند و برای حراست از و حفاظت از نظام و حقوق مردم براساس مستندات تصمیم گیری می‌کنیم.

 

بیش از دو هزار و ۳۰۰ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای مازندران داوطلب شدند که صلاحیت حدود ۵۸۰ نفر آنان رد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها