نماینده مجلس و رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در مازندران:

فشار مافیا در تایید یا رد صلاحیت‌ها بی‌تاثیر بود

معاون استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، از شهرداران و دهیاران خواست برای تحقق مشارکت حداکثری بکوشند.
کد خبر: ۱۳۱۳۱۹۰

به گزارش جام جم آنلاین مازندران مهدی رازجویان صبح پنجشنبه به مناسبت روز شورا در نشست با جمعی از شوراهای مرکز استان با تاکید بر استفاده شوراها از نظرات و ظرفیت نخبگان منطقه گفت: تأسیس شوراها نماد مردم‌سالاری در کشور است.

 

وی با گرامی‌داشت ۹ اردیبهشت روز شوراها، اظهار داشت: مردم با شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش مهمی در توسعه منطقه خود دارند.

 

رازجویان با تاکید بر اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا بعد از شروع به کار باید از نظرات و ظرفیت تمام نخبگان منطقه بهره‌مند شوند، تصریح کرد: منطقه‌ای به توسعه همه‌جانبه می‌رسد که تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها دیده شود.

 

وی ادامه داد: شناسایی کمبودهای یک شهر یا روستا و تلاش برای جبران آنها نیاز به خرد جمعی و استفاده از نظرات کارشناسان اهل فن دارد لذا شوراها می‌توانند با یک برنامه‌ریزی مناسب در این مسیر حرکت کنند.

 

معاون استاندار مازندران انتخاب شهردار و دهیار کاربلد، متعهد، متخصص و جهادی را وظیفه سنگین شوراها دانست و افزود: همکاری و اتحاد بین شوراها با شهردار یا دهیار در یک مسیر کارشناسی و مناسب، می‌تواند جلب رضایت مردم را در پی داشته باشد.

 

رازجویان اظهار داشت: امروز کشور نیاز به شهرداران و دهیاران جهادی و موفق دارد و انتخاب آنها در گرو تصمیم منطقی و درست شوراها است.

 

وی ادامه داد: یکی از وظایف شوراها شناسایی سرمایه‌گذاران دارای اهلیت است تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، اقدامات متنوعی در سطح شهر و روستا رقم بخورد.

 

وی برخورد دستگاه‌های امنیتی با اعضای متخلف شوراهای اسلامی شهر و روستا را اقدامی مورد تقدیر دانست و افزود: هر چه فضای شوراها، سالم و بدون تخلف باشد، امکان خدمات‌رسانی به مردم بیشتر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها