مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: پیشرفت جامعه در گرو سلامت خانواده است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: پیشرفت جامعه در گرو سلامت خانواده است.
کد خبر: ۱۳۱۵۹۰۵
به گزارش جام جم آنلاین اردبیل فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل به مناسبت روز خانواده گفت: هدف از گرامیداشت روز جهانی خانواده را جلب توجه عمومی به جایگاه ونقش خانواده در سلامت وپیشرفت جامعه عنوان کرد.

او بیان کرد: این روز فرصت مناسبی برای ارتقای سطح آگاهی های عمومی ،مسائل مربوط به خانواده وبر طرف کردن مواردی است که در دنیای امروز این کانون گرم زندگی را تهدید می کند.

محمدلو در ادامه با اشاره به جایگاه ومنزلت خانواده در اسلام افزود: باید با مد نظر قرار دادن جهان بینی اسلامی دراین خصوص از این آموزه ها در تربیت فرزندان استفاده کنیم.

او با اشاره به سیاست گذاری های انجام گرفته در سند چشم انداز بیست ساله کشور تشکیل ستاد ملی زن وخانواده ، قانون ساختار نظام اجتماعی برای توانندی زنان سرپرست خانوار ، اجرای طرح ملی خانواده و طرح گفتگوی بین نسلی را در این راستا عنوان کرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: حمایت از اورژانس اجتماعی، برگزاری کار گاههای مهارت زندگی ، طرح خانه های سلامت ، طرح پایش سلامت و طرح نشاط اجتماعی خانواده از جمله برنامه های اجرا شده در سطح ملی واستانی در این راستا است.

او در ادامه مهمترین راه کارهای پیشنهادی در جهت رفع چالشها در خانواده های ایرانی راتحقق دیدگاه اسلام،رفع موانع ازدواج ، تسهیل ترویج وحمایت از خانواده ، ارتقای سطح فرهنگی تربیتی اعضای خانواده و از همه مهمتر جزیره ای عمل نکردن در برنامه ریزی ها در موضوع خانواده دانست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها