
به گزارش جام جم آنلاین ، امین دهقان کوهنورد اصفهانی کشورمان که از ابتدای هفته از بیس کمپ اورست راهی کمپ های بالا شده بوده بود، امروز ساعت 8:30 موفق شد روی بام دنیا بایستد.
این هیمالیانورد که از 20 فروردین راهی نپال شده بود، با وجود شیوع گسترده کرونا این اتفاق مهم را رقم زد و نام خود را به لیست صعود کنندگان به اورست ثبت کرد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند