عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی درحال بازی با آتش در قدس اشغالی است، گفت: قدس، خط قرمز ماست.
کد خبر: ۱۳۱۴۶۷۸

به گزارش جام جم آنلاین، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» سخنانی را در خصوص اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در قدس اشغالی و مسجد الاقصی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی درحال بازی با آتش در قدس اشغالی است، گفت: قدس، خط قرمز ماست.

اسماعیل رضوان در ادامه یادآور شد: ما در مسیر دفاع از قدس حتی حاضر هستیم جان خود را فدا کنیم. شهروندان فلسطینی بدانند که مقاومت هیچگاه و در هیچ میدانی آنها را در تنها نخواهد گذاشت.

پیشتر شیخ «عکرمه الصبری» خطیب الاقصی در سخنانی پیرامون اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان اظهار داشت: اسرائیلی‌ها سعی دارند با این گونه اقدامات، محیط مسجد الاقصی را خلوت کرده تا شرایط را برای یورش شهرک‌ نشینان صهیونیست به قبله نخست مسلمانان فراهم کنند.

چندی پیش نیز «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به عواقب یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و نمازگزاران حاضر در آن هشدار داد و تأکید کرد که با شماری از مقامات منطقه برای توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران فلسطینی، تماس تلفنی برقرار کرده است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها