رئیس دفتر سیاسی حماس:

مقاومت حرف آخر خود با اشغالگران را در جنگ می‌زند

رئیس دفتر سیاسی «جنبش مقاومت اسلامی فلسطین» (حماس) گفت: مقاومت آماده و با انگیزه است و دست بسته نیست، بنابر این چنانچه صهیونیست‌ها از طرح‌های شیطانی خود عقب‌نشینی نکنند، «مقاومت حرف آخر خود را در جنگ» خواهد زد.
کد خبر: ۱۳۱۴۹۰۰

به گزارش جام جم آنلاین، اسماعیل هنیه امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای مطبوعاتی اضافه کرد: ما با مردم و ملت خود تجدید پیمان و تاکید می‌کنیم که مردم ما نمی‌پذیرند که تحت برنامه‌ های اشغالگران در قدس باشند و برای جلوگیری از دست‌یابی اشغالگران و یهودی‌های مهاجر به این سرزمین به اهدافشان، اقدامات میدانی مقاومت ادامه خواهد یافت.

وی افزود: من به همه طرفهایی از جمله برادران عرب که با آن‌ها تماس گرفتم، تاکید کردم که اشغالگران به وعده‌های خود احترام نمی‌گذارد و به هیچ چیزی پایبند نیستند و چنانچه دست گناهکار خود را علیه «قدس، مسجد الاقصی و شیخ جراح» بالا ببرند، مسئولیت همه عواقب آن در همه ابعاد را باید بپذیرند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر ادامه حمایت بسیج مردمی در سطوح سیاسی، دیپلماتیک، رسانه‌ای و بشردوستانه و گسترش ستون‌های مقاومت و پایداری تاکید کرد.

هنیه به فلسطینی‌های شجاع و قهرمان در قدس و مسجد الاقصی که حماسه ساز «رمضان» هستند و یادآور «بدر» و «حطین» شده‌اند، درود فرستاد و خطاب به آن‌ها گفت: حمایت از فرزندان سرزمین [فلسطین] ادامه دارد و متوقف نخواهد شد و همه مردم، امت اسلام و آزادگان جهان برای حمایت در کنار شما هستند.

سرکوب شدید ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در ایام ماه مبارک رمضان نه تنها باعث توقف خیزش آن‌ها نشده، بلکه به شکل فزآینده‌ای در مناطق مختلف به خصوص قدس اشغالی ادامه دارد.

فلسطینیان ساکن محله «الشیخ جراح» در قدس اشغالی دیشب (یکشنبه شب) بار دیگر به نشانه اعتراض به مصادره خانه‌هایشان به دست اشغالگران صهیونیست، تجمع مسالمت آمیزی برگزار کردند، اما نظامیان صهیونیست به شرکت کنندگان در این تجمع حمله‌ور شده و دست به سرکوب آنان زدند که در پی این تجاوزات درگیری‌هایی میان طرفین صورت گرفت.

این درگیری‌ها از ابتدای صبح امروز شدت بیشتری پیدا کرد و رژیم اشغالگر اقدام به شلیک گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی و بمب‌های صوتی به سوی فلسطینیان در مسجدالاقصی کرد.

شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان به ویژه در منطقه «باب العمود» و محله «الشیخ جراح» و محوطه مسجد الاقصی ناآرام است.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها