تهیه کننده سریال«سوجان» از آخرین وضعیت این مجموعه گفت؛

یک داستان صدساله در «سوجان»

سریال «صبح آخرین روز» در ۳۰ قسمت ۵۰‌ دقیقه‌ای در صدا و سیمای مرکز زنجان به سفارش مرکز سیمای استان‌ها و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استانداری زندان تولید شد.
کد خبر: ۱۳۱۴۵۸۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از برنا، مصطفی علمی‌فرد، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی صبح آخرین روز به کارگردانی آقای حسین تبریزی گفت: با پایان تصویربرداری مجموعه در اردیبهشت و بعد از ۷ ماه کار مداوم در شهر‌های مختلف و شرایط سخت کرونایی خوشبختانه هیچ‌کدام از عوامل به کرونا مبتلا نشدند.

وی ادامه داد: همچنین به‌ زودی و بعد از پایان ماه مبارک رمضان مجموعه صبح آخرین روز هر شب از شبکه دوی سیما روی آنتن می‌رود.

در این سریال که توسط صدا و سیمای مرکز زنجان و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استانداری زنجان در حال تولید است به ابعاد مختلف علمی، اجتماعی، خانوادگی و کاری زندگی شهید مجید شهریاری و دستاوردهای دانشمندان ایران اسلامی در صنعت هسته‌ای پرداخته می‌شود.

داستان این سریال از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی‌گردد و ۴۶‌ سال زندگی او را روایت می‌کند. شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

از بازیگران این سریال می‌توان به کاوه خداشناس، سپیده خداوردی، زهرا سعیدی، شهرام عبدلی، مهران رجبی، افسانه ناصری، سیروس همتی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، پریسا گلدوست، مهدی علیپور و اردشیر رستمی اشاره کرد. همچنین از بازیگران توانمند زنجانی نیز در این سریال که نزدیک به ۴۰۰ نفر بازیگر دارد استفاده شده‌است. در این سریال اردشیر رستمی پدر شهید شهریاری، شهرام عبدلی دایی شهید، سیروس همتی برادر شهید و مهران رجبی در نقش مش باقر پدربزرگ شهید شهریاری بازی‌ می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها