فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بمناسبت گرامیداشت  هفته هلال احمر در پیامی این روز را گرامی داشت. 
کد خبر: ۱۳۱۴۴۲۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان متن پیام سردار حسین معروفی به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۸ اردیبهشت‌ماه هر سال نه‌تنها در تقویم ایران که در سراسر جهان یادآور تلاش زنان و مردانی است که خدمت به هم‌نوع و تلاش برای پیشگیری و تسکین دردها و مصائب نوع بشر را همچون فریضه‌ای انسانی و الهی چراغ راه زندگی خود قرار داده‌اند.
 
آن‌ها که در لباس‌ سرخ‌رنگ خود بی‌هیچ ادعا و مطالبه‌ای برای زدودن غبار غم و اندوه و محرومیت از چهره جهان پر از حادثه و مصیبت امروز، بهترین و شیرین‌ترین روزهای زندگی خود را خالصانه وقف کرده‌اند.

به یقین دست هایی که برای کاستن از آلام بشری، تلاش را جایگزین حرف و شعار می کنند و از سرمای زمستان و داغی تابستان بیمی به دل راه نمی دهند، مقدس ترین و زیباترین تندیس های نوعدوستی هستند که در قالب امدادگران جمعیت هلال احمر نیز شناخته می شوند.

سال‌ها و دهه‌ها مجاهدت فرزندان ایران اسلامی در لباس امدادگری و داوطلبی،امروز به بار نشسته و جمعیت هلال احمر ایران به‌ عنوان یکی از باتجربه‌ترین و برترین جمعیت‌های ملی در سراسر دنیا، با کارنامه‌ای درخشان، مایه فخر همه ایرانیان از بزرگ و کوچک گرفته تا پیر و جوان شده است.
 
جایگاهی که بی‌شک جز با همت، رشادت، همدلی و هم‌زبانی همه اعضای این خانواده بزرگ محقق نمی‌شد.

اینجانب روز جهانی هلال احمر را گرامی داشته و ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی مدیرعامل محترم و اعضای جمعیت هلال احمر استان کرمان، برای تک تک تلاشگران این عرصه خطیر، توفیق روز افزون آرزومندم.

برادرشما حسین معروفی
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها