به همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارا... استان کرمان صورت گرفت

آزادسازی بیش از 300 زندانی جرایم مالی و غیرعمد در سال 99

رییس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارا... استان کرمان بیش از 300 زندانی جرایم مالی و غیرعمد در سال گذشته آزاد شدند. 
کد خبر: ۱۳۰۹۸۸۹
به گزارش جام جم آنلاین کرمان، سرهنگ مسعود رفیعی افزود: ماموریت حقوقدانان بسیجی برگرفته از راه امام حسین (ع) است زیرا آن امام همام در راه اعتلای عدالت و مبارزه با فساد و اجرای امر به معروف و نهی از منکر از جان، مال و اولاد و عزیزترین افراد خویش گذشت.

وی از بسیج حقوقدانان به عنوان یکی از بهترین قشرهای بسیج یاد کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از گزارش اقدامات انجام شده از سوی اقشار بسیج در سال گذشته ابراز رضایت مندی کرده اند و فرموده اند این ماموریت خیلی مهم است و باید ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: اقشار بسیج در کمک به مردم خصوصا در محرومیت زدایی، کمک های مومنانه، کارهای عمرانی  و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بسیج اقدامات مهمی را انجام داده اند و بزرگترین افتخار آنها این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی از این اقدامات ابراز رضایت کرده اند.

این مقام مسئول اعلام کرد: بسیج حقوقدان استان کرمان با کمک سایر اقشار بسیج در سال گذشته زمینه آزادی بیش از  300 زندانی جرایم  مالی و غیر عمد را فراهم کرده است.

رفیعی افزود: از مهم ترین ماموریت بسیج حقوقدانان استان کرمان در سال جدید، تداوم  طرح هر مسجد یک حقوقدان، کمک های مومنامه، سازماندهی رده های غیر فعال، تشکیل شورای کانون ها و تکمیل کردن شورای بسیج حقوقدانان است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها