دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از جمعه آغاز می‌شود

بجنگید تا صعود

گفت‌وگو با مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی

فکر و ذکرم مدال المپیک است

مجتبی عابدینی ‌و روزهای سخت پس ازتزریق واکسن. خودش هم تعجب کرده بود که چرا این اتفاق برایش افتاده است.
کد خبر: ۱۳۱۴۳۵۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم، نگرانی‌های مجتبی کار را به جایی رساند که مجبور شد برود و اسکن ریه بدهد. او علائمی مثل سرفه و عطسه داشت و ترس از این‌که کرونا گرفته باشد باعث شد تا تن به اسکن ریه بدهد. خودش در این مورد می‌گوید:«نمی‌دانم چه بلایی سرم آمد. هر چه بود روزهای سختی بود. رفتم تست کرونا دادم و منفی شد اما عطسه و سرفه می‌کردم. بعد از تزریق واکسن دو - سه روزی مریض بودم. البته خدا را شکر تب نداشتم و فقط گلویم چرک کرده بود. حالا نمی‌دانم بدنم ضعیف شده بود یا ... . در این یک و سال و خرده ای از خودم و خانواده‌ام خیلی مراقبت کرده‌ام. حتی خارج از تهران رفته بودم تا با کسی در ارتباط نباشم. خدا را شکر درگیر هم نشدم اما نمی‌دانم چرا بعد از تزریق واکسن این اتفاق‌ها برایم افتاد؟»

عابدینی که حسابی نگران بوده ‌حالا البته یک نگرانی دیگر هم دارد. کتف آسیب‌دیده او هنوز خوب نشده است. زمان زیادی تا المپیک باقی نمانده و این شرایط را سخت می‌کند. خودش در این مورد می‌گوید:«هنوز درد دارم.پی آر پی هم انجام داده‌ام اما دکتر اصلانی می‌گوید تا کاملا خوب نشوی صلاح نیست بعدی را انجام بدهی. بهانه نمی‌آورم اما با درد تمرین می‌کنم.

در این مدت چند اردوی خوب و فشرده با شمشیربازان ترکیه‌ای داشته‌ایم که خدا را شکر همه چیز خوب بود. روز به روز داریم بهتر می‌شویم تا ببینیم در المپیک چه اتفاقی می‌افتد» عابدینی با اشاره به این‌که در تیم‌ملی همه نفرات آماده هستند، حرف‌هایش را این طور ادامه می‌دهد:«عملکرد بچه‌ها در مجارستان آنقدر خوب بود که حالا کار سخت شده است. کار پیمان فخری برای انتخاب ترکیب سخت شده.

همه بچه‌ها پیشرفت کرده‌اند اما شک نداشته باشید که پیمان کار خودش را بلد است و بهترین ترکیب را برای المپیک انتخاب می‌کند. مطمئن باشید هر کدام از بچه‌ها که راهی المپیک شود هدفی غیر از به اهتزاز درآوردن پرچم ایران نخواهد داشت و با قدرت روی پیست ظاهر خواهد شد.»

عابدینی در پایان با بیان این‌که فکر و ذکرش مدال المپیک است گفت:«یک مسؤولیت بزرگ بر گردن من است و باید آن را به اتمام برسانم و آن مدال المپیک است. البته نمی‌خواهم ذهن خودم را به‌هم بریزم.

می‌خواهم روی این متمرکز شوم که خوب تمرین کنم تا با آمادگی کامل راهی ژاپن شوم. من به قسمت اعتقاد دارم و امیدوارم قسمت من در توکیو مدال خوشرنگ المپیک باشد. مردم هم دعا کنند تا این اتفاق خوب بیفتد.»

مازیار میری - گروه ورزش / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها