با حضور شاعران بوشهر در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد؛

«اسم شب، صبح است»

استاندار لرستان گفت: خدمت رسانی به روستاهای کشور در دولت تدبیر و امید بسیار امیدوار کننده و قابل قبول بود.
کد خبر: ۱۳۱۳۰۷۹

به گزارش جام جم آنلاین لرستان؛ سید موسی خادمی افزود: جمعیت روستایی لرستان بالاتر از میانگین کشوری می باشد و در دوره هشت ساله دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در روستاهای این استان انجام گرفته است.
 
وی ادامه داد:  ۳۷۵ روستای استان تا قبل از فعالیت دولت تدبیر و امید از امکان گاز بهره‌مند بوده‌اند که این عدد اکنون با رشد پنج برابری به یکهزار و ۸۸۱ روستا رسیده است.

خادمی بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید، یک هزار و ۲۶۰ روستای استان از اینترنت بهره مند شده اند در حالی که پیش از آن هیچ روستایی در این استان اینترنت نداشت.
 
استاندار لرستان گفت: اجرای طرح های هادی روستایی از اقدامات ارزشمند دولت است و در این راستا  طرح های هادی لرستان از ۳۲۲ روستا قبل از دولت تدبیرو امید اکنون به ۸۱۱ روستا رسیده است.

خادمی گفت: افزایش سه برابری تعداد کتابخانه های عمومی روستایی استان از چهار به ۱۳ باب یکی دیگر از اقدامات مهم و اجرایی بوده است.

وی ادامه داد: ۱۳ مدرسه شبانه روزی روستایی لرستان نیز اکنون به ۹۱ باب افزایش یافته و اقدام دولت در رشد هفت برابری این مدارس قابل دفاع است.
 
استاندار لرستان تصریح کرد: روستاها در ابتدا از امکانات مناسبی بهره مند نبوده‌اند اما با وجود این اقدامات، همچنان کمبودهای بسیاری وجود دارد که باید با کار فراوان حق قانونی روستاییان در دسترسی به خدمات ادا شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها