دانیل هالس ویت از آن آدم‌هایی بود که بیشتر اتفاقات زندگی‌اش را در فضای مجازی با دوستانش به اشتراک می‌گذاشت. بیشتر پست‌های این پدر 45ساله اهل لاس وگاس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر در مورد سیرا، دختر 16ساله‌اش بود.
کد خبر: ۱۳۱۲۹۶۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، آخرین پست او هم ویدئویی از روزهای کودکی سیرا بود که داشت کیک تولدش را فوت می‌کرد. اما بعد از چند روز از انتشار این پست، همه چیز یکباره تغییر کرد و اتفاقی افتاد که کمتر فردی آن را باور می‌کرد.

جسد سوخته دانیل در خانه‌اش پیدا شد و بنا به گفته مقامات پلیس، اثرات جراحت شدید روی بدن این مرد 45ساله مشهود بود.

چند ساعت پس از پیدا شدن جسد او، سیرا 16ساله همراه یکی از همکلاسی‌هایش به نام آرون گوئررو به اتهام قتل دستگیر شدند.

اطلاعات به دست آمده از افراد نزدیک به این خانواده حکایت از این دارد سیرا و آرون از حدود چند ماه پیش در مدرسه با هم آشنا شده بودند. اما بعد از چند ماه این دو نوجوان تصمیم می‌گیرند با هم فرار کنند و به لس‌آنجلس بروند. از همان زمان دانیل مانع ملاقات این دو نفر شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، دانیل و همسرش چند سال پیش از هم جدا شده بودند و نزدیک به یک سال بود سرپرستی سیرا به دانیل واگذار شده بود.

پست‌های دانیل در فضای مجازی نشان می‌داد او رابطه بسیار خوبی با دخترش داشت. برای مثال روی یخچال خانه دستخطی از دانیل چسبیده بود با این نوشته: در نهایت روزی، یک زن به قدرت و ارزش واقعی‌اش پی می‌برد. با وجود این پگی نیومن، دوست خانوادگی دانیل می‌گوید رابطه این پدر و دختر به همین خوبی پست‌های فضای مجازی نبود.

نیومن، همان فردی بود که جنازه دانیل را پیدا کرد. ماجرا از این قرار است که مادر دانیل بعد از بی‌اطلاعی از پسرش به سیرا زنگ می‌زند و وقتی در مورد پدرش می‌پرسد، او می‌گوید دانیل در حال حمام کردن است. روز بعد وقتی مادربزرگ بار دیگر با سیرا تماس می‌گیرد، او درست جواب نمی‌دهد و سریع تلفن را قطع می‌کند. همان موقع بود که مادر دانیل از خانم نیومن می‌خواهد به خانه پسرش برود. پگی همراه یکی از دوستانش به آنجا می‌رود و خودش می‌گوید با ترس شدید وارد خانه شدند. در حالی که به دنبال دانیل می‌گشتند، با نزدیک شدن به پارکینگ خانه اثراتی از خون دیدند. در نهایت آنها در پارکینگ با جسد سوخته شده دانیل روبه‌رو شدند.

پلیس پس از مطلع شدن از این جنایت، تحقیقات خود را شروع کرد و اول از همه جست‌وجو برای یافتن سیرا شروع شد.

دوربین‌های پلیس نشان داد ماشین دانیل چند ساعت قبل در حال ترک شهر بوده است. بعد از 24ساعت سیرا همراه ارون در یک مسافرخانه بین راهی دستگیر شدند و به قتل دانیل اعتراف کردند.

بنا به گفته مقامات پلیس، این دو نوجوان از چند هفته پیش چنین نقشه‌ای را در سر داشتند و حتی برای عملی کردن ایده خود یک اره و چند زنجیر آهنی خریده بودند. پلیس می‌گوید جراحات روی بدن دانیل بر اثر همان زنجیری بود که این دو نوجوان خریده بودند. آنها تا زمان تکمیل تحقیقات و مشخص شدن زمان دادگاه، در بازداشت‌هستند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها