به گزارش جام جم آنلاین، خودروی مورد بحث کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن نام داشته و از طرح مونوکروم در آن استفاده شده که شامل برخی ویژگیهای انحصاری بدنه و کابین میباشد.
مشتریان برای بدنه خودرو میتوانند دو رنگ اونیکس یا سفید را سفارش دهند. بنتلی از قطعات فیبر کربنی براق برای بخشهایی همچون اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب، اسپویلر لبه صندوق و رکابهای جانبی استفاده کرده است.
این خودروساز بریتانیایی همچنین عناصر نقرهای را به لبه قطعات فیبر کربنی یاد شده اضافه کرده است. این رنگآمیزی توسط دست کارمندان بنتلی صورت گرفته و برای هر خودرو ۵ روز زمان میبرد. تکمیل کننده تغییرات بدنه هم رینگهای ۲۲ اینچی تیره هستند.
همین طرح مونوکروم به کابین نیز سرایت کرده و در این بخش میتوانیم کابینی مشکی با عناصر نقرهای را ببینیم.
دوخت نقرهای متضاد هم روی فرمان و صندلیها خودنمایی میکند. رنگ نقرهای همچنین روی پشتسریها و کنارههای صندلیها نشسته است.
بنتلی از دوخت نقرهای برای صندلیها و کفپوشها نیز استفاده کرده است.
بنتلی کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۴۲ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متر استفاده میکند.
این خودروی لوکس شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۱۸ کیلومتر در ساعتی دارد. خودروی موردبحث فقط مخصوص بازار ژاپن بوده هرچند فقط سقف تولید و قیمت آن اعلام نشده است.
منبع: پدال
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد