علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم‌ملی در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با برنامه سلام صبح‌بخیر شبکه سه اعلام کرد بزرگترین سم برای ایران در حال حاضر، واکسینه نشدن بازیکنان ملی‌پوش در مقابل کروناست.
کد خبر: ۱۳۱۱۰۹۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، او از نگرانی بازیکنان گفت و از این‌که تا امروز فقط 4 لژیونر شاغل در قطر و سردار آزمون واکسن زده‌اند.

این اظهارات او اما انگار با واکنش منفی فدراسیون همراه بوده است. ظاهرا مسؤولان از جمله بیرانوند خوششان نیامده! روز گذشته علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون اما پشت بیرانوند درآمد و در مصاحبه‌ای گفت: «حرف‌های بیرانوند درست است. مقدماتی جام‌جهانی دست کمی از رقابت‌های المپیک ندارد و بنابراین ملی‌پوشان هم باید واکسن بزنند. فدراسیون فوتبال در این زمینه اقدام کند، همانطور که کمیته ملی المپیک برای المپیکی‌ها واکسن گرفت.»
صحبت‌های بیرانوند با استقبال اکثر ملی‌پوشان همراه بوده و حتی در گروه‌های داخلی خود، پشت این بازیکن درآمده‌اند. گویا قبل از بازی سوریه و مثبت شدن تست کرونای سه بازیکن تیم‌ملی، دردسرهای زیادی برایشان به وجود آورده بود، به شکلی که همه بازیکنان 5 روز در اتاق خود قرنطینه بودند و فقط در تمرینات حضور داشتند. ظاهرا ملی‌پوشان دیگر هم قصد دارند در این باره صحبت‌هایی کنند.
تیم‌ملی ایران در خرداد‌ماه در بحرین رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی را برگزار می‌کند. این مسابقات بسیار حساس است و اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی هم امیدوار است تا آن زمان بازیکنان واکسینه شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها