رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

هنوز تا عبور از پیک چهارم فاصله زیادی داریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا با رشدی 15 درصدی نسبت به روز گذشته به یک هزار و 222 نفر رسیدکه ادامه این رویه خبر از روزهای نگران کننده‌تری دارد اگر اجرای پروتکل‌ها رعایت نشود.
کد خبر: ۱۳۱۰۷۳۹
به گزارش جام جم آنلاین جواد آقازاده با اشاره بر افزایش 15 درصدی تعداد مبتلایان به کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته نسبت به روز گذشته آن، گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در آذربایجان غربی به یک هزار و 222 نفر رسید این در حالی است که این تعداد در روز 22 فروردین ماه یک هزار و 61 نفر را شامل می‌شد و ادامه این رویه خبر از روزهای نگران کننده‌تری دارد اگر هم چنان نسبت به اجرای پروتکل‌ها بی‌توجهی شود.
وی افزود: به دنبال موج جدید ویروس کرونا و روند افزایشی تعداد مبتلایان در سراسر استان و قرارگیری تمام شهرستان‌ها در وضعیت قرمز، ظرفیت تخت‌های بستری بخش کرونا در شهرستان تکاب پر شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی  در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته 16 بیمار کرونایی در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده‌اند که سهم فوتی‌ها از این تعداد 9 نفر ارومیه، 2 نفراشنویه،  میاندوآب، سلماس، پلدشت، چالدران و خوی هر کدام یک نفر بوده است.
وی ادامه داد: شهرستان‌های ارومیه، خوی، مهاباد و تکاب بیشترین تعداد موارد بستری را در 24 ساعت گذشته داشته‌اند، با احتساب موارد جدید بستری در استان تعداد یک هزار و 125 نفر در بیمارستان‌های استان بر اثر  سندورم حاد تنفسی بستری هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها