«الهیه» عنوان ویژه برنامه رادیو تهران در سحر‌های ماه مبارک رمضان است که در گروه اخلاق و زندگی شهری رادیو تهران تهیه می‌شود.  
کد خبر: ۱۳۱۰۵۰۲
به گزارش جام جم آنلاین، «الهیه» عنوان ویژه برنامه رادیو تهران در سحر‌های ماه مبارک رمضان است. این برنامه در گروه اخلاق و زندگی شهری رادیو تهران تهیه می‌شود و رضا خضرایی آن را اجرا می‌کند.

«الهیه» پرهیزکاران را بر اساس حکمت‌های نهج البلاغه، خطبه همام و نامه 31 امیرالمومنین به فرزندشان امام حسن (ع) بررسی و توصیف می‌کند.
 
گفتگو با آیات عظام و امامان جمعه همچون آیت‌الله امامی کاشانی، آیت‌الله موحدی کرمانی و... دیگر بخش‌های این برنامه است.

گفتگو با جهادگران و نیکوکاران به ویژه در حوزه سلامت و پزشکان، پرستاران و بیماران درگیر با بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری از جمله بخش‌های این برنامه است.

پخش ادعیه‌های ماه مبارک رمضان و همچنین تفسیر فرازهای دعای ابوحمزه ثمالی با حجت الاسلام علی سرلک از دیگر آیتم‌های برنامه است.

دیگر عوامل تهیه و تولید این برنامه عبارتند از: تهیه‌کنندگان: ایمان جهانی- امیرحسین ثقفی، سردبیر: مینا نیکانیک، پژوهشگران، نویسندگان و آیتم سازان: مهدی رسولی- محبوبه نجفعلی- احمد دهنوی- شیوا حسینی- مریم شهرامپور- نسترن حسنی، دستیار تهیه‌کننده: آرمین تقی‌نژاد، گزارشگر: مهدی اسماعیلی، هماهنگی: سید مجتبی احمدی، روابط عمومی: ستاره نجف‌آبادی.
 
«الهیه» (ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان) از سه‌شنبه 24 فروردین ماه هر روز از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۲ساعت و ۳۰ دقیقه به صورت زنده روی آنتن رادیو تهران می‌رود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها