شرکت «تسهیلگری بین‎المللی سلامت آترینا» با ایجاد شبکه یکپارچه‌ای از مراکز درمانی و با همکاری پزشکان متخصص، انواع خدمات درمانی را به گردشگران سلامت خارجی و ایرانی ارائه می‌کند

گردشگری سلامت با آترینا

«شرکت نظیف سازان آریا» برای اولین بار در ایران مام اسپری بر پایه آب با فرمولاسیونی منحصربه‎فرد و ویژگی‌های فوق‎العاده تولید کرده است

مام ماندگار و بی‌ضرر سورملینا را امتحان کن

به‌زودی روزهای گرم تابستان از راه می‎رسد. کافی است صد قدم در خیابان راه بروید تا خیس عرق شوید. تعریق واکنش طبیعی بدن است برای این که خودش را خنک کند که البته معمولا بوی نامطبوعی دارد.
کد خبر: ۱۳۱۰۴۷۸

عادت کرده‌ایم از آغاز بهار و همزمان با گرم‌شدن هوا، به‎دنبال خرید بهترین دئودورانت، سایت‎های فروشگاه‌های اینترنتی را با بالا و پایین کنیم یا به چند داروخانه‌ و فروشگاه لوازم‌ آرایشی و بهداشتی سر بزنیم.

دئودورانتی خوب است که لکه روی لباس بر جا نگذارد، برای مدت قابل قبولی ماندگاری داشته باشد، حساسیت پوستی ایجاد نکند و از ترکیبات شیمیایی که بدن ما به آنها نیازی ندارد، در حد استاندارد و کمتر از آن استفاده کرده باشد.

گاهی ممکن است ضد عرق‎هایی به‎شکل اسپری را انتخاب کنیم،اما کارشناسان می‎گویند استفاده بیش‌ازحد از آنها به دلیل استنشاق مواد شیمیایی، مشکلات تنفسی به همراه خواهد داشت.

هنوز بعضی از کارخانه‎های ساخت اسپری از سی‌اف‌سی‌ها یا کلروفلوئوروکربن‌ها استفاده می‎کنند که به محیط‎زیست آسیب می‎رساند. به‎علاوه نظرات مختلفی نیز درباره رابطه بین استفاده از انواع ضدتعرق‎ها با ابتلا به سرطان و تشکیل ضایعه‎های التهابی نسبتا سفت در زیر بغل وجود دارد. با این حال یک مخترع ایرانی می‌گوید برای حل این مشکل راهکار فناورانه‌ایارائه کرده است.

مهدی منتظری، بعد از سال‎ها تلاش موفق به تولید مام اسپری بر پایه آب و محصولی باکیفیت بسیار بالا شده است و ادعا می‎کند این محصول به‏ هیچ عنوان باعث تیرگی پوست نخواهد شد، دارای خاصیت ضدباکتری و ضد قارچ است و هیچ لکی روی لباس ایجاد نخواهد کرد. او پس از دريافت گواهینامه ثبت اختراع، تاييديه از واحد طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو و گواهی ISO ۱۰۰۰۴ شروع به توليد انبوه این محصول با اسانس‎ها و رایحه‎های روز دنیا از سال ۹۸ باعنوان شرکت خلاق و نوآور «نظیف سازان آریا» با نشان تجاری «سورملینا» کرده است.

داستان تولد سورملینا

مهدی منتظری داستان تولد سورملینا را این‎طور برای جام‎جم روایت می‎کند: «برادرم حدود ۱۳ سال قبل مغازه خودش را با فروش محصولات آرایشی باز کرد. در آن سال‎ها من هم درکنار او در مغازه کار می‌کردم. چیزی که توجه مرا جلب کرد، قسمت فروش دئودورانت‎ها بود. یک محصول را به مشتری معرفی می‏کردیم و ماه بعد همان مشتری برای خرید دئودورانت متفاوت با برند دیگری مراجعه می‎کرد و از محصول قبلی ناراضی بود. فرقی هم نمی‎کرد محصول ایرانی یا خارجی فروخته باشیم، نارضایتی‎های مختلف همچنان وجود داشت. در مدت پنج سالی که با برادرم کار کردم، علاوه بر این که با بازار محصولات آرایشی به‏خوبی آشنا شدم، توانستم نیاز مشتری‎ها را نیز بشناسم: «دئودورانتی با کارآیی لازم و مناسب و بدون مواد شیمیایی مضر.» این مخترع جوان که دیپلم حسابداری دارد، برای پیداکردن فرمولاسیون مامی که پاسخگوی نیاز بازار باشد، دو سال را به تحقیق و مطالعه در زمینه انواع دئودورانت‌ها گذراند و در آزمایشگاهش ترکیبات مختلف را ساخت و آزمایش کرد تا درنهایت مسیر ساخت دئودورانت را به‎صورت تجربی فراگرفت. منتظری که تمام آزمایش‏ها را با هزینه شخصی در آزمایشگاهش انجام داده است، در مقطعی ناچار شد خانه و ماشینش را هم بفروشد و به خانه پدری نقل‌مکان کند اما حالا که به‏گذشته نگاه می‎کند، می‏گوید: «ارزش این‌همه سختی را داشت. وقتی مادری که فرزند مبتلا به ام‎اس دارد و از عهده استحمام هرروز فرزندش برنمی‏آید، به من پیام می‏دهد که چقدر از این محصول خودش و فرزندش راضی هستند، یا بیماران مبتلا به دیابت که به‌دلیل استفاده از انسولین مرتب به استحمام نیاز دارند از این محصول استقبال فراوانی کرده‎اند و صدها پیام مشابه، خستگی را از تنم در این سال‎ها درمی‎آورد و در این اوضاع اقتصادی امیدوار نگه می‎دارد.»

حمام به حمام استفاده کنید

بنا بر ادعای مخترع مام اسپری بر پایه آب سورملینا، در ساخت این مام‎ها از مواد مضر شیمیایی و نگهدارنده استفاده نشده است.

مهدی منتظری درباره نحوه استفاده از مام‏های سورملینا می‎گوید: «بهترین زمان برای استفاده از این محصول، بعد از حمام و هنگامی است که بدن تمیز و خشک است. به هر طرف بدن دو بار اسپری کنید تا کاملا جذب پوست شود و دوباره این کار را تکرار کنید تا هر طرف بدن، چهار بار اسپری شود. بعد از استفاده، بدن مرطوب و چرب نمی‎شود و به شما قول می‎دهیم تا حمام بعدی بوی نامطبوعی احساس نخواهید کرد.» منتظری درادامه می‎گوید: «مشتری مداری برای مجموعه ما اهمیت فراوانی دارد و ضمانت واقعی را به مشتریانمان ارائه می‎دهیم و اگر نتیجه دلخواه را از این مام نگرفتند، تمام مبلغ محصول عودت داده خواهد شد.»

چرا سورملینا را انتخاب کنیم؟

مخترع محصول مام اسپری بر پایه آب، درباره روش ساخت ساده‎ترین دئودورانت می‏گوید: «آلومینیوم کلروهیدرات، آب مقطر و الکل را با هم ترکیب کنید، حالا شما یک دئودورانت ساده دست‎ساز دارید. آلومینیوم کلروهیدرات برای جلوگیری از بوی بد بدن است و هر چه درصدش بیشتر باشد، بدن بوی کمتری خواهد گرفت. ولی مقالات علمی می‎گویند که به شدت سرطان‎زاست. برای همین کمتر از یک درصد حجم دئودورانت را تشکیل می‎دهد. الکل هم عامل تیره شدن پوست است. محصول سورملینا، آلومینیوم کلروهیدرات ندارد، درصد الکل آن کمتر از نصف حد استاندارد است و پارابن می‏ندارد.» منتظری درادامه می‏افزاید: «مام سورملینا چون بر پایه آب است، بعد از استفاده، آب آن سریع تبخیر می‎شود، لذا هیچ لکی روی لباس باقی نمی‎گذارد و در مقایسه با محصولات خارجی، یک سوم آنها قیمت‎گذاری شده است.»

مام ماندگار و بی‌ضرر سورملینا را امتحان کن


درحال حاضر مام اسپری‏های بر پایه آب سورملینا در شش رایحه، چهار رایحه مردانه و دو رایحه زنانه در داروخانه‏های تهران و حومه، استان‎های گلستان، مرکزی، گیلان، آذربایجان غربی، بوشهر، آذربایجان شرقی، شیراز، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و جنوبی عرضه می‎شود. به‌علاوه می‎توانید به‎صورت اینترنتی از سایت سورملینا ثبت سفارش داشته باشید.

گفتنی است در آینده‎ای نزدیک رایحه‎های اسطوخدوس، رز و لوندر نیز به سورملینا افزوده خواهد شد و این شرکت برای صادرات محصولش به کشورهای کانادا، امارات متحده عربی، آلمان، روسیه و ارمنستان برنامه‎ریزی کرده است.

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها