«شرکت نظیف سازان آریا» برای اولین بار در ایران مام اسپری بر پایه آب با فرمولاسیونی منحصربه‎فرد و ویژگی‌های فوق‎العاده تولید کرده است

مام ماندگار و بی‌ضرر سورملینا را امتحان کن

شرکت «حامی برند سنپر» بستری دیجیتال را برای برقراری ارتباط مستقیم میان ارائه‌دهنده و گیرنده خدمات گوناگون در قالب پلتفرم «سنپر» فراهم کرده است

خدمات تخصصی را بی‌واسطه از سنپر بخواه

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که برای انجام کاری ضروری، نیاز به کمک گرفتن از فرد متخصصی داشته باشید.
کد خبر: ۱۳۱۰۳۶۲

به‌عنوان نمونه ممکن است لوله آب منزل شما ترکیده باشد و برای تعمیر آن و جلوگیری از وقوع خرابی‌های بیشتر، باید بتوانید هرچه سریع‌تر به خدمات لوله‌کشی ساختمان دسترسی داشته باشید یا مثلا ممکن است برای تعطیلات آخر هفته به سفر بروید و در شهری غریب، نیمه‌شب به‌دلیل دندان‌درد نیاز به پیداکردن نشانی یک کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی داشته باشید.

خدمات تخصصی را بی‌واسطه از سنپر بخواه

در این مواقع وجود یک راهنما برای دستیابی به گروه بزرگی از متخصصان مختلف می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

«سَنپِر» نام پلتفرمی است که به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی و با سرعت بالا، خدمات مورد نظرتان را پیدا کرده و مستقیما با متخصصان آن حوزه ارتباط برقرار کنید.

شرکت «حامی برند سنپر» توسعه‌دهنده پلتفرم «سنپر» در قالب مجموعه وبگاه و نرم‌افزار همراه است.

حدیث طالبی‌ زاده، هم‌بنیانگذار و رئیس هیأت‌مدیره این شرکت، در خصوص تأسیس شرکت و راه‌اندازی پلتفرم سنپر، به جام‌جم می‌گوید: «ما شرکت حامی برند سنپر را در سال ۹۲ به‌طور رسمی ثبت کردیم. در ابتدای فعالیت‌مان، در حوزه تأمین نیروی کار برای نظافت منازل خدماتی را ارائه می‌دادیم؛ اما راه‌اندازی پلتفرم سنپر با رویکرد جدیدی که برای آن در نظر گرفته‌ایم، تا سال ۹۷ انجام نشده بود. در این سال بود که ما با هدف ایجاد بستری برای برقراری ارتباط مستقیم میان خدمات‌دهنده و خدمات‌گیرنده، پلتفرم «سنپر» را که نام آن برگرفته شده از سرواژه‌های عبارت «سامانه نیروی پاکار» است، راه‌اندازی کردیم. در سال ۹۹ هم موفق شدیم سایت سنپر را براساس موازین و استانداردهایی که پارک علم‌وفناوری استان کرمان برای شرکت‌های خلاق و فناور در نظر گرفته است، در دسترس عموم قرار دهیم.»

این کارآفرین در ادامه می‌گوید: «در کشورمان می‌شود گفت که تمام خدمات و امکانات در پایتخت متمرکز شده‌اند و شهرستان‌ها به‌ویژه شهرهای جنوبی کشور سهم نامناسبی از فناوری‌های جدید را دریافت می‌کنند. ما در مجموعه حامی برند سنپر امیدواریم بتوانیم مناطق جنوب کشور را با کسب‌وکارهای آنلاین و استارت‌آپ‌ها آشنا کنیم تا کم‌کم از وضعیت کاملا سنتی خارج شوند و به این ترتیب سطح رفاه آنها افزایش یابد.»

سامانه تأمین نیروی متخصص

رئیس هیأت‌مدیره شرکت حامی برند سنپر درباره نحوه عملکرد و ویژگی‌های پلتفرم سنپر می‌گوید: «به‌صورت کلی بنیان کسب‌وکار ما به تاکسی‌های اینترنتی شباهت دارد و تفاوت آنها در این است که در این نوع تاکسی‌ها فقط یک گروه از متخصصان وجود دارند و آن رانندگان این تاکسی‌ها هستند، اما در سنپر ما گستره بزرگی از متخصصان را در قالب دسته‌بندی‌های مختلف به کاربران معرفی می‌کنیم. درواقع صاحبان مشاغل تخصصی و ارائه‌دهندگان خدمات می‌توانند از طریق بخش مربوط به متخصصان در پلتفرم سنپر ثبت‌نام کنند و وقتی مشتریان و دریافت‌کنندگان خدمات اقدام به ثبت درخواست می‌کنند، قسمتی از متخصصان عضو سنپر که هدف آن درخواست باشند، می‌توانند درخواست کاربر را ببینند و در صورت تمایل به آن پاسخ مثبت بدهند. در انتهای فرآیند، این مشتری است که اطلاعات مجموعه‌ای از خدمات‌دهندگانی که برای رسیدگی به درخواست او اعلام آمادگی کرده‌اند را در اختیار دارد و می‌تواند با مقایسه شرایط آنها، هرکدام را که به نظرش مناسب‌تر است انتخاب کند.»

ویژگی‌های منحصربه‌فرد «سنپر»

ایده‌پرداز استارت‌آپ سنپر در خصوص امکاناتی که مخصوص این پلتفرم طراحی شده است می‌گوید: «یکی از این ویژگی‌ها، «آدرس‌یاب» نام دارد. این قابلیت به‌شکل یک بانک اطلاعاتی در نظر گرفته شده که هر صاحب کسب‌وکاری می‌تواند نشانی خود را در آن وارد کند. همچنین آدرس مراکز عمومی مهم مانند بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، آتش‌نشانی‌‌ها، کلانتری‌ها، دانشگاه‌ها، هتل‌ها و ... نیز در این سامانه ثبت شده است. به این ترتیب کاربران سنپر می‌توانند در مواقع لزوم به این بانک آدرس‌ها مراجعه کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشانی مرکز خدماتی مورد نظرشان را بیابند.»

طالبی‌زاده در ادامه می‌گوید: «بخش منحصربه‌فرد دیگری که در پلتفرم ما وجود دارد، بخش «خدمت ویژه» است. درواقع هر شخصی که بخواهد در یک بازه زمانی مشخص، تخفیفی را برای کسب‌وکار یا خدماتش درنظر بگیرد، می‌تواند این کار را در قالب خدمت ویژه انجام دهد. مزیت این روش در این است که بخش خدمت ویژه در اختیار عموم کاربران قرار می‌گیرد و تخفیفی که یک نفر برای کارش درنظر گرفته را بخش وسیعی از مخاطبان مشاهده می‌کنند. به‌عبارت دیگر، خدمت ویژه نوعی از تبلیغات است که به بهانه ارائه تخفیف، جامعه گسترده‌ای از کاربران سنپر را هدف قرار‌می‌دهد.»

مزایای رقابتی «سنپر»

هم‌بنیانگذار سنپر، تفاوت‌هایی که کسب‌وکارش نسبت به اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مشابه دارد را این‌گونه توضیح می‌دهد: «بیشتر استارت‌آپ‌هایی که قدیمی‌تر هستند و پیش از ما وارد این عرصه شده‌اند، یک تفاوت عمده با ما دارند؛ این کسب‌وکارها معمولا نوعی شرکت خدماتی مجازی هستند و نیروهای خودشان را دارند. در این حالت اگر مشکلی به‌وجود بیاید و مشتری از خدماتی که دریافت کرده است ناراضی باشد، به فرد یا افرادی که به او خدمات داده‌اند دسترسی مستقیم نخواهد داشت و درواقع نیروی خدمت‌دهنده پاسخگو نیست. این در حالی است که اساسا فلسفه سنپر ایجاد ارتباط مستقیم میان درخواست‌کننده خدمات و ارائه‌دهنده آن است.»

خدمات تخصصی را بی‌واسطه از سنپر بخواه

طالبی‌زاده در ادامه می‌گوید: «یکی دیگر از برتری‌های ما نسبت به رقبایمان، سیستم امتیازبندی خاصی است که برای کسب‌وکارمان تعریف کرده‌ایم. در این سیستم علاوه‌بر این‌که خدمت‌گیرنده می‌تواند نظرش را درباره خدمت‌ دهنده ثبت کند و به او امتیاز بدهد، خود ما هم در مجموعه حامی برند سنپر یک سازوکار امتیازدهی داریم که برمبنای عوامل مختلفی مانند سوابق کاری، مدارک تحصیلی، گواهی‌نامه‌ها، مجوزها و سایر اطلاعات مربوط به ارائه‌دهنده خدمات، به او امتیاز می‌دهیم. در انتها این فرآیندهای امتیازبندی منجر به این می‌شود که کاربران بتوانند برای انتخاب متخصصی که قرار است از او خدمات دریافت کنند، امتیازات او را مدنظر قرار دهند و از نظرات افرادی که قبلا از خدمات آن شخص استفاده کرده‌اند مطلع شوند.»

وی می‌افزاید: «ایراد عمده‌ای که در برخی از استارت‌آپ‌های مشابه ما وجود دارد، این است که جوینده یک خدمت خاص و ارائه دهنده آن نمی‌توانند یکدیگر را پیدا کنند یا این امر به‌سختی اتفاق می‌افتد؛ اما در پلتفرم سنپر موفق شده‌ایم این مشکل را برطرف کنیم و با دسته‌بندی کاربردی مشاغل و خدمات، درخواست هر مشتری را تنها برای دسته‌ای از خدمات‌دهندگان که جامعه هدف آن هستند ارسال می‌کنیم و به این ترتیب فاصله میان ارائه دهنده و گیرنده یک خدمت را پُر کنیم.»

فراز سهیلی آزاد - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها