با تلاش ماموران پلیس صورت گرفت

۳ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در استان سمنان

فرمانده انتظامی دامغان:

کشف بیش از ۶۲ تن خوراک احتکار شده در دامغان

کد خبر: ۱۳۱۰۱۵۷

به گزارش جام جم آنلاین سمنان؛فرمانده انتظامی دامغان از کشف بیش از ۶۲ تن خوراک دامی احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.


سرهنگ "سید رضا علوی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اقدام قانونی ماموران انتظامی شهرستان دامغان مبنی بر احتکار خوراک دامی در یکی از شرکت های متروکه بلافاصله محل مورد نظر شناسایی شد.


وی به انجام هماهنگی‌های لازم و تشکیل تیم ویژه و مشترک مأموران پلیس و دستگاه های مرتبط اشاره کرد و گفت: در بازرسی صورت گرفته از این انباری یک هزار و ۵۰۰ کیسه ۳۰ کیلویی سبوس برنج، ۱۵ تن جو خارجی و ۶۰ کیسه ۳۵ کیلویی کنسانتره احتکار شده کشف شد. سرهنگ علوی ارزش ریالی خوراک کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و چهارصد و سی و پنج میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم مورد نظر با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.


فرمانده انتظامی شهرستان دامغان هدف از انبار و احتکار کالاها و مایحتاج مردم را منفعت شخصی و سوء استفاده از نیازهای اساسی مصرف‌کنندگان دانست و از عموم جامعه خواست در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی مراتب را به قید فوریت به مراجع قضایی و انتظامی اطلاع‌رسانی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها