با تلاش ماموران پلیس صورت گرفت

۳ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در استان سمنان

بزرگی اظهار رئیس پلیس راهور استان سمنان به خبرنگاران گفت: تخلف ترددهای غیرمجاز مربوط به ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها در طرح مقابله با کرونا به وسیله دوربین‌ها و واحدهای گشتی ثبت می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۰۰۴۹
به گزارش جام جم آنلاین سمنان؛ سرهنگ موسی بزرگی  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان در روز جمعه ابراز داشت: این تعداد خودرو به دلیل بی توجهی به ممنوعیت تردد شبانه و محدودیت ورود و خروج شهر به دلیل قرارگیری در رنگ‌بندی قرمز کرونایی جریمه شدند.

وی ادامه داد: بر اساس قانون و به منظور حفظ وضعیت و کاهش میزان ابتلا و قطع زنجیره شیوع کرونا در استان ورود هر گونه خودرو با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی استان سمنان ممنوع و متعاقب آن خروج هرگونه وسایل نقلیه شخصی از شهرهای قرمز ونارنجی استان به کل کشور ممنوع است و موجب اعمال قانون و جریمه می‌شود.

بزرگی اظهار داشت: تخلف ترددهای غیرمجاز مربوط به ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها در طرح مقابله با کرونا به وسیله دوربین‌ها و واحدهای گشتی ثبت می‌شود.

وی اضافه کرد : محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه صبح در تمام شهرستان‌های استان سمنان اعمال و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی تصریح کرد: شهروندان و به خصوص رانندگان با ماموران پلیس راهور در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در تردد همکاری داشته باشند و از انجام سفرهای بین شهری غیرضروری پرهیز کنند  و برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستورالعمل‌های کرونایی پای‌بند باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: در صورت بی توجهی به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفان جریمه می‌شوند. چهار شهرستان از هشت شهرستان استان سمنان شامل سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار، بنا به اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان و شاهرود، از لحاظ شیوع کرونا از هجدهم فروردین به رنگ‌بندی قرمز تغییر کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون دو میلیون و ۲۹ هزار و ۴۱۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۴ هزار و ۳۹ نفر رسیده است. به گزارش خبرنگار سلامت ایرنا، سیما سادات لاری امروز درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از کووید ۱۹ در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۴۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۶۷ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۲۹ هزار و ۴۱۲ نفر رسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها