نگاهی به بازخورد سریال تلویزیونی

کرمانشاهی ها از "نون خ" 3 می گویند

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان از تمدید اعتبار وکالت نامه های شهرهای قرمز که در ایام تعطیلات کرونا، اعتبار آنها منقضی شده خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۹۷۳۳

جام جم آنلاین کرمانشاه، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: باتوجه به مصوبه اخير ستاد ملي مقابله با کرونا، مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز تعطیل شده است که در همین راستا وکالت نامه هایی که اعتبار آن ها به اتمام رسیده، تمدید شده است.

 

وي اظهار داشت: با تعطيلي دفاتر تعویض پلاک تاريخ اعتبار بسياري از وکالتنامه هاي صادره به پایان می رسد که اين امر منجر به ازدحام مراجعين به دفاتر تعویض پلاک بعداز اتمام محدوديت ها خواهد شد.


سرهنگ شیری تصریح کرد: به همین منظور و براي آسودگي خاطر همشهریان تمهيدات و تدابير لازم پيش بيني و اعتبار وکالتنامه هاي متقاضيان خريد و فروش وسايل نقليه به تعداد روزهاي تعطيل شده از سوي ستاد ملي کرونا در شهرهای قرمز، تمديد می شود.


رئیس پلیس راهوراستان افزود: صرفا وکالت نامه هايي که اعتبار آنها از تاريخ تعطیلی خدمات تعویض پلاک در شهرهای قرمز تا پايان آخرين روز تعطيلات کرونايي اعلام شده از سوي ستاد ملي مقابله با کرونا منقضي شده باشد ، مشمول تمديد اعتبار و دريافت خدمات در مراکز شماره گذاري خواهند بود.


وي در پايان در خصوص نوبت دهي اينترنتي گفت: مراکز شماره گذاري و تعويض پلاک مرکز استان و شهرستان های اسلام آباد غرب وسرپل ذهاب، خدمات مورد نیاز را با نوبت دهي اينترنتي انجام مي دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها