نماینده ساری و میاندرود ضمن اهمیت سال جاری در گام دوم انقلاب بر تشکل ستاد تحول استان با محوریت شعار سال مقام معظم رهبری تاکید کرد .
کد خبر: ۱۳۰۹۳۶۰

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، علی بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورد در گفتگو‌با خبرنگار جام جم آنلاین ضمن تبیین شعار سال گفت: امسال یکی از سال‌های مهم در گام دوم انقلاب خواهد بود از این منظر که ریاست جمهوری سیزدهم و دولت جدید تعیین و شروع به کار خواهند کرد و نخستین سال در قرن جدید است.

 

علی بابایی کارنامی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری هر ساله شعار اقتصادی دادند و از تولید حمایت کردند اما به‌طور قطع ایشان در بخش تولید به نتیجه رضایت بخش نرسیدند و ظرفیت کامل تولید در کشور محقق نشد، به همین دلیل امسال را نیز به تولید اختصاص دادند و 1400 را سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها » نامیدند.

 

وی در ادامه گفت: همه مسئولان اعم از مدیران دولتی، دستگاه‌های نظارتی، قوه قضاییه و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی باید در جهت همگرایی با هدف دفاع از تولید و رشد اقتصادی گام بردارند.

 

این عضو «خانه ملت» همچنین از نقش برجسته مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان پشتیبانی‌کننده از تولید سخن گفت و تأکید کرد: ما برای کاربردی کردن قوانین تولید و تسهیل این قوانین، آمادگی داریم به نفع تولیدکنندگان، رشد اقتصادی و مردم مازندران به عنوان استانی که به‌تنهایی می‌تواند مایحتاج هشت تا ده اسان را تأمین کند، گام برداریم.

 

وی افزود : متاسفانه شاخص‌های منفی اعم از آمار بالای طلاق، فضای بد کسب و کار، نرخ بیکاری بالا، اشتغال و رشد اقتصادی پایین در مقایسه با بسیاری از استان‌ها و شاخص پایین سرمایه‌گذاری همه نشان می‌دهد که این استان به اندازه شأن مردم خود رشد نداشته است.

 

بابایی کارنامی پیشنهاد کرد: ستادی به نام ستاد تحول در مازندران تشکیل شود و همه اعضا هم‌قسم بشویم که چند طرح استراتژیک ازجمله توسعه کشاورزی، سازمان عمران سواحل، منطقه آزاد تجاری، توسعه بنادر، بهره‌برداری از طرح‌های دانش‌بنیان، استفاده از نخبگان دانشگاهی، مدیریت پسماند و گسترش گردشگری را در دست بگیریم و در یک بازه زمانی، این طرح‌ها را به سرانجام برسانیم و فراموش نکنیم همه در این مسیر سهم داریم.

 

نماینده ساری و میاندرود به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز همه باید نهایت تلاش را انجام دهند تا با مشارکت حداکثری به هدف‌های تعیین شده کشور برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها