مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: در ایام نوروز 1 هزار و 300 گروه جهادی فعال بوده و به مردم خدمت‌رسانی کردند.
کد خبر: ۱۳۰۹۲۷۹

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان غربی، گروه‌های جهادی و جهادگران خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و برایشان فرقی نمی‌کند که در چه شرایطی هستند و در تعطیلات نوروز نیز این فعالیت‌ها ادامه دارد.
احمد رحمانی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی، ضمن اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در آذربایجان غربی طی ایام نوروز، عنوان کرد : در ایام نوروز  امسال 1 هزار و 300 گروه جهادی در سراسر استان در حال فعالیت بودند و در زمینه‌های مختلف به مردم خدمت رسانی کردند.
وی ادامه داد: اعزام گروه‌های جهادی پزشکی در قالب طرح شهید سلیمانی به مناطق صفر مرزی و روستاهای دورافتاده، احداث خانه برای افراد محروم، دیدار با خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و دلجویی از آنها و توزیع 2 هزار بسته معیشتی تنها بخشی از فعالیت‌های شبانه روزی این گروه‌های جهادی است.

*راه‌اندازی 3 قرارگاه استانی جهادی برای تحقق شعار سال و ساماندهی گروه‌های جهادی  
مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی در ادامه از راه‌اندازی 3 قرارگاه استانی جهادی برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت : برای تحقق شعار سال و ساماندهی گروه‌های جهادی 3 قرارگاه استانی جهادی راه‌اندازی می‌شود.
وی ادامه داد: در سازمان بسیج سازندگی نقشه راه ۱۰ ساله‌ای برای فعالیت‌های مختلف ترسیم، تبیین و ابلاغ کرده است و  در تلاش هستیم که ماهیت تفکر جهادی را در کشور محقق سازیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها