وقتی که صحبت از کار جهادی و لبیک به سخنان مقام معظم رهبری در میان باشد از هر دین و مذهب و زبانی لشکری سرتا پا مسلح در خط مقدم حاضر می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۰۹۵۳۰

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان غربی،  مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به توجه بر حرکت جهادی و انقلابی تاکید کرده‌اند و هر زمان پای عمل به منویات رهبری در میان باشد هر ایرانی فارغ از هر دین، مذهب و زبانی که باشد پای کار می‌آید، اینبار نیز مسیحیان ساکن ارومیه  پا به پای گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف در حال فعالیت می‌باشند.
گفتنی است از دیرباز تاکنون اقلیت‌های مختلف دینی از جمله مسیحیان در مرکز استان آذربایجان غربی سکونت داشته و ارومیه و استان به عنوان رنگین‌کمان اقوام شناخته می‌شود ضمن اینکه این اقلیت‌های دینی در آزادی کامل برنامه‌های مذهبی و آئینی خود را برگزار کرده‌اند، در رویدادهای مختلف نیز همواره  پای ثابت بوده‌اند. 

این هموطن مسیحی اهل ارومیه  با گروه‌های جهادی بسیج سازندگی، ناظران سلامت، آمران سلامت و حوزه مقاومت بسیج 37 مسجد مهدی‌القدم در مرکز استان آذربایجان غربی همکاری می‌‌کند، همچنین در فعالیت مختلف جمعیت هلال احمر استان به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کند.

وی ضمن تاکید بر لزوم تلاش همگانی مردم برای مهار ویروس منحوس کرونا از کشور بیان کرد: سال گذشته از جامعه هموطنان مسیحی مبالغی برای کمک به مبتلایان کرونا جمع آوری و اهدا شد، همچنین در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، بسته‌های معیشتی نیز تهیه و توزیع شد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها