مدیرعامل سازمان عمران تبریز خبر داد

افتتاح پل همسان کابلی تبریز تا چند روز آینده

ایرج شهین باهر درباره آخرین وضعیت پروژه پل همسان کابلی اظهار کرد: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه های ترافیکی شهرداری تبریز است که پس از تکمیل و بهره برداری، نقش مهمی در کاهش ترافیک مسیر جاده ائل گلی ایفا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۰۷۳۲۵

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ،ایرج شهین باهر درباره آخرین وضعیت پروژه پل همسان کابلی اظهار کرد: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه های ترافیکی شهرداری تبریز است که پس از تکمیل و بهره برداری، نقش مهمی در کاهش ترافیک مسیر جاده ائل گلی ایفا خواهد کرد.

او ادامه داد: پل همسان کابلی چند دسترسی مجزا نیز دارد که از جمله می توان به لوپ دسترسی توانیر به ائل گل، ائل گلی به کمربند میانی و ائل گلی به چایکنار اشاره کرد که هرکدام به صورت جداگانه در حال احداث است و در واقع مکمل پروژه پل همسان کابلی خواهند بود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اصلاحات هندسی مورد نیاز این پروژه، گفت: با توجه به اینکه امکان تردد از فلکه خیام به پل همسان کابلی وجود دارد، با احداث این پروژه ورودی توانیر به ائل گلی مسدود می شود تا ترافیک این معبر به پل همسان هدایت شود. به همین خاطر به برخی اصلاحات هندسی نیاز است که همراستا با پروژه درحال انجام است.

ایرج شهین باهر اعلام کرد: تمام تلاش ما این است که نواقص پروژه پل همسان کابلی و دسترسی های آن را تا یک هفته آینده به اتمام برسانیم و تا عید نوروز، بتوانیم آن را برای استفاده شهروندان بهره برداری کنیم.



  




newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها