رئیس سازمان صمت قم خبر داد:

فروش اینترنتی میوه شب عید

رئیس هیات کشتی قم گفت: سه فرنگی کار قم به ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور دعوت شدند.
کد خبر: ۱۳۰۷۲۸۹

به گزارش جام جم آنلاین قم ، هادی علیایی افزود: ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا روزهای 23 اسفند ماه تا 5 فروردین ماه سال 1400 برگزار می شود.

وی ادامه داد: علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 63 کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم سه کشتی گیر قمی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

عُلیایی در ادامه با تاکید بر تلاش برای صیانت از دست آوردهای کشتی فرنگی به عنوان مهمترین اولویت این هیات در استان ، گفت: حفظ و صیانت از افتخارات به دست آمده در کشتی قم در طول سال های گذشته که  حاصل زحمات ورزشکاران، مربیان و همچنین حمایت و هدایت کادر اجرایی هیات بوده یکی از رویکردهای  این هیات است.

رئیس هیات کشتی قم، با اشاره به ظرفیت‌های این رشته ورزشی در این استان، بیان کرد: تلاش برای سرعت بخشی به رشد و کیفیت کشتی آزاد در قم  از دیگر اولویت های این هیات در دوره جدید مدیریتی است.

رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا روزهای 20 الی 22 فروردین و مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روزهای 23 الی 28 فروردین ماه 14 در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها