در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان چهار محال و بختیاری

موانع ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی مورد بررسی و تصمیم گیری شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری

دغدغه های اصلی مردم در ایام پایانی سال تهیه و تامین گوشت مرغ است

نصیری تاکید کرد،اجازه نمی‌دهیم در حوزه تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم دلال‌بازی و واسطه‌گری جای قانون را بگیرد.
کد خبر: ۱۳۰۷۳۵۵

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری، الله کرم نصیری،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی، معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد و جمعی از مدیران مرتبط از کشتارگاه‌های دام و ‌طیور با هدف تشدید نظارت و جلوگیری از هرگونه تخلف در راستای تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم استان بازدید میدانی بعمل آورد.

با هرگونه تخلف و کم کاری بشدت مقابله خواهد شد

الله‌کرم نصیری در این بازدید با اشاره به اینکه در ایام منتهی به سال نو یکی از دغدغه‌های مدیران حوزه اقتصادی، تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم در چهارمحال و بختیاری است، اظهار کرد: در این راستا با هرگونه تخلف و کم‌ کاری به‌شدت مقابله می‌کنیم.

اجازه نخواهیم داد مایحتاج عمومی مردم دچار دلال بازی و واسطه گری گردد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت گو با جام جم تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم در حوزه تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم دلال‌بازی و واسطه‌گری جای قانون را بگیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی برای تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداری‌های استان وجود ندارد خاطر نشان کرد: همچنین جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام شده و مرغ پس از رسیدن به زمان کشتار باید در بازار عرضه شود.

نصیری در پایان عنوان کرد: مردم در ایام پایانی سال نسبت به تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز خود اقدام کنند و در صورت مشاهده تخلف این موضوع را به تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و سایر دستگاه‌های نظارتی گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها