پس از کش و قوسهای فراوان

مردانی به استانداری چهارمحال و بختیاری برگشت

در چند روز اخیر استاندار خوزستان معاونت سیاسی امنیتی چهار محال را بعنوان معاونت سیاسی امنیتی خوزستان منصوب که این امر محقق نشد و معاونت سیاسی امنیتی استانداری خوزستان به محل خدمت سابقش بازگشت
کد خبر: ۱۳۰۶۵۵۵

به گزارش جام جم آنلاین چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی که به تازگی بعنوان استاندار خوزستان منصوب گردیده طی چند روز اخیر جعفر مردانی گرمدره را که معاونت سیاسی امنیتی استانداری چهار محال و بختیاری بود را بعنوان معاونت سیاسی امنیتی خوزستان منصوب کرد.

 

بدنبال این تغییر و تحولات 2 استان چهار محال و خوزستان ، استاندار چهار محال و بختیاری بعد از ظهر شنبه 16 اسفند در حکمی عبدالعلی ارژنگ دهکردی فرماندار شهرکرد مرکز استان را بعنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری چهار محال و بختیاری منصوب کرد.

 

اما بعد از حضور جعفر مردانی در خوزستان که بنا بود روز گذشته بعنوان معاونت سیاسی امنیتی استانداری خوزستان معرفی و مشغول به خدمت شود، ورق برگشت و این انتصاب ناکام ماند، و جعفر مردانی به استان چهار محال و بختیاری بازگشت.

 

در پی این اتفاقات خبرگزاری جام جم آنلاین شب گذشته و در یک گفتگوی اختصاصی با جعفر مردانی علت این مسائل را جویا شد، که مردانی گفت: با صلاحدید بزرگان هر دو استان بنا شد فعلا بعنوان معاونت سیاسی استانداری چهار محال و بختیاری مشغول باشم چون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهری و روستائی هستیم.

 

مردانی تاکید کرد، بنده سرباز نظام هستم و هر جا نیاز باشد و احساس وظیفه کنم با کمال میل و قوت بعنوان یک خدمتگزار کوچک در خدمت مردم و کشور عزیزم خواهم بود.

 

شایان ذکر است با این تفاصیل جعفر مردانی گرمدره مجدد در سمت معاونت سیاسی امنیتی استانداری چهار محال و بختیاری ابقاء و عبدالعلی ارژنگ هم مجددا به فرمانداری شهرکرد بازگشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها