استاندار چهار محال و بختیاری در دیدار با معاون ورزیر و رئیس سازمان آموزش پرورش استثنائی کشور اقدام طرح ملی مسکن فرهنگیان را یکی از مسائل مهم و مورد توجه این وزراتخانه بر شمرد.
کد خبر: ۱۳۰۶۷۷۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری، اقبال عباسی استاندار چهار محال و بختیاری در دیدار با سید جواد حسینی که شامگاه دیشب انجام شد،با تاکید تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ویژه فرهنگیان این استان گفت: در همین خصوص برای رفع مشکل زمین مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی موظفند اراضی مازاد خود را سریع‌تر اعلام کنند.

عباسی گفت: در آذر ماه امسال بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد مقرر است تا فرهنگیان کشور نیز در طرح اقدام ملی مسکن سهم داشته باشند اما با توجه به مشکلاتی نظیر کمبود زمین مورد نیاز این طرح هنوز در حوزه فرهنگیان در مراحل ابتدایی قرار دارد و می‌طلبد تا در ادامه این طرح در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

عباسی در خصوص تامین زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان در شهر شهرکرد تاکیدکرد: پیش از این محله ۴۰ منظریه پیشنهاد داده شده بود اما در این خصوص مشکلاتی فراروی اجرای طرح قرار گرفته که باید اداره‌کل و شهرسازی با طرح آن در کمیسیون ماده ۵ چالش‌های موجود را از میان برداشته و زمین را در اختیار اجرای این طرح قرار دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در دیگر شهرستان‌های استان نیز برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن باید اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی شناسایی شود و در همین رابطه دستگاه‌ها نمی‌توانند از واگذاری این اراضی امتناع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها