اخبار جهان ورزش در چند خط ؛

جنجال عکس انداختن با اسب مرده

اخبار جهان ورزش را در چند خط اینجا در جام جم آنلاین بخوانید.
کد خبر: ۱۳۰۵۷۸۰

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می خوانید مروری بر اخبار جهان ورزش در رسانه های سراسر جهان است:

*جریان نژادپرستی در فضای مجازی در روزهایی که جهان ورزش به دلیل همه گیری کرونا تماشاگر ندارد بسیار افزایش یافته است. به عنوان مثال رشته هاکی روی یخ در کانادا به شدت با این پدیده روبرو شده است. میزان به کار بردن کلمات نژادپرستانه در صفحات رسمی باشگاه های هاکی روی یخ در کانادا بسیار زیاد شده است و در محتوای نظرات مجازی انواع کلمات مربوط به توهین های نژادپرستانه دیده می شود. پدیده جهش توهین نژادپرستانه در فضای مجازی به این شکل بی سابقه بوده است.

*حضور وزنه برداری در المپیک مشروط به این می شود که تا سال 2025 میزان نمونه های دوپینگ تا 80 درصد کمتر شود در غیراینصورت این رشته برای همیشه از رقابت های المپیک حذف خواهد شد. این خبر را سایت CBS اسپورت منتشر کرده است.

*در لیتوانی یک دوره رقابت های دوومیدانی توام با حمل بره برگزار شد. این رقابت ها در حومه پایتخت این کشور یعنی ویلنیوس برگزار شد و یک مرد 74 ساله نروژی قهرمانی این رقابت ها را به دست آورد.

*توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک موضوع تغییر میزبانی رقابت های المپیک زمستانی 2022 را به طور کلی منتفی دانست و به چینی ها اطمینان دارد که میزبانی از آنها سلب نمی شود. پیش از این اخبار زیادی در رابطه با سلب میزبانی از چینی ها به دلیل مخالفت آمریکا منتشر شده بود.

*در جریان رقابت های تنیس حرفه ای مردان جهان یک رکورد شکسته شد و بعد از 16 سال یک تنیسور در نخستین حضور خود در این تورنمنت به فینال صعود کرد. این تنیسور خوان مانوئل نام دارد و 19 ساله است.

*بلافاصله بعد از برداشته شدن محدودیت های سفر ورزشکاران خارجی به کشور ژاپن 44 ورزشکار شرکت کننده از کشورهای مختلف جهان درخواست سفر به این کشور را دادند تا ماه های منتهی به این رقابت ها را در کشور میزبان المپیک تمرین کنند.

*رقابت های مسترز گلف فلوریدا با همدردی با تایگر وودز برگزار شد. مرد شماره یک گلف جهان هفته گذشته طی یک سانحه رانندگی با شکستگی هر دو پا مواجه شد. نحوه همدردی با این گلف باز به این شکل بود که شرکت کنندگان پیراهنی قرمز و مشکی می پوشیدند. این پیراهن مخصوص وودز در تمام مسابقاتش است.

*یک سوار انگلیسی به نام گوردون الیوت به دلیل عکس انداختن با یک اسب مرده و انتشار این عکس تاثربرانگیز در فضای مجازی از حضور در کلیه رقابت های سوارکاری محروم شد.

*بر اساس ارزیابی نشریه تلگراف گردش مالی رقابت های فرمول یک در سال 2021 بیش از 13 درصد افزایش پیدا می کند تا این رقابت ها به بالاترین میزان درآمدی خود در تمام سال های اخیر برسد.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها