گزیده ای از اخبار مهم جهان ورزش را اینجا در جام جم آنلاین بخوانید.
کد خبر: ۱۳۰۵۱۷۵

به گزارش جام جم آنلاین ، اخبار جهان ورزش را به صورت خلاصه و مختصر در ادامه بخوانید:

 

*نواک جوکوویچ قهرمان صربستانی تنیس اوپن استرالیا  به زودی فیلمی مستند از حضورش در کلیه دوره هایی که در این رقابت ها شرکت کرده منتشر می کند. او در این فیلم مستند از اتفاقات مختلفی می گوید که برایش در استرالیا رخ داده، از مصدومیت هایش تا مزاحمت هایی که برای او در هتل ایجاد شده است.

*سرنا ویلیامز تنیسور آمریکایی از تنیس اوپن استرالیا دست خالی به کشورش برگشت. او که در نیمه نهایی مقابل اوزاکا شکست خورد و با چشمانی اشکبار کنفرانس خبری بعد از این مسابقه را ترک کرد دوباره در مصاحبه ای گفت که نمی داند چرا این شکست تا این اندازه غمگینش کرده است. او گفته که تا به حال در عمرش بابت یک شکست تا این اندازه ناراحت نشده بود. ویلیامز چیزی درباره شایعات اخیر مبنی بر بازنشستگی  نگفته است اما بر اساس گزارش نشریه شیکاگو تریبون این اتفاق احتمال زیاد امسال رخ میدهد.

*تایگر وودز گلف باز آمریکایی و مرد شماره یک این ورزش به زودی تبدیل به یکی دیگر از ورزشکاران میلیاردر جهان می شود. ثروت این گلف باز افسانه ای به سقف 980 میلیون دلار رسیده و سایت اقتصادی فوربس پیش بینی میکند ثروت او تا پایان سال از مرز یک میلیارد دلار عبور کند که در اینصورت جز معدود میلیاردی های ورزش جهان خواهد شد.

*سایت آساهی ژاپن اعلام کرد که تزریق واکسن کرونا به ورزشکاران اجباری نیست اما ورزشکارانی که در دهکده بازی ها حاضر به تزریق واکسن کرونا نشوند محدودیت های بیشتری نسبت به سایر ورزشکاران خواهند داشت بدان معنا که اجازه گشت زنی در شهر ندارند و فقط باید برای تمرینات و مسابقه از هتل محل اقامتش خارج بشود.

همچنین  سایت سی بی اس اسپورت نوشت با توجه به تعویق یک ساله المپیک حداقل 36  ورزشکار از رشته هایی که حضور آنها در المپیک شرط سنی دارد المپیک 2021 رو از دست می دهند.

* فلوید می ودر بوکسور آمریکایی با ثروت یک میلیارد و 8 میلیون دلاری در رتبه نخست ثروتمندترین ورزشکاران جهان قرار دارد که البته گفته می شود او ثروت واقعی خودش را کمتر از این میزان نشان می دهد. در هشت رتبه ابتدایی به غیر از رونالدو و مسی ورزشکاران رشته های بسکتبال مثل جیمز، تنیس مثل فدرر و گلف مثل وودز هم دیده میشوند.

* لوئیس همیلتون راننده فرمول یک هم اکنون محبوب ترین ورزشکار این کشور است. بر اساس گزارش ها محبوبیت او از نیمه سال 2020 تا امروز به میزان 12 درصد افزایش پیدا کرده است. همیلتون تا به حال هفت بار قهرمان فرمول یک شده است.

* حمله تند و تیز نشریه اسپورت اسپانیا به رافائل نادال تنیسور مشهور این کشور سوژه شده است. نادال در رقابت های اخیر تنیس اوپن استرالیا در یک چهارم نهایی با قبول شکست از دور رقابت ها کنار رفت. نشریه اسپورت نادال را ورزشکاری کم ظرفیت و گستاخ معرفی کرده که در هنگام شکست معمولا رفتار خوبی با رسانه ها و هواداران از خود نشان می دهد. البته نشریه اسپورت در حالی این انتقاد تند و تیز را متوجه نادال میکند که این تنیسور یکی از محبوب ترین ورزشکاران کشور اسپانیا به شمار می آید. نادال بعد از رقابت های تنیس اوپن استرالیا گفته بود که به دلیل شرایط همه گیری کرونا شاید تا آخر امسال در هیچ مسابقه ای شرکت نکند که البته نشریه مارکا این خبر را تکذیب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها