مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد؛

انتقام آتشین مرد از همسر سابقش

مرد جوانی که دو نفر را برای به آتش‌ کشیدن خودروی همسر سابقش اجیر کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۰۵۷۱۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، اوایل آبان ماه امسال خبر وقوع حریق یک دستگاه خودروی تیبا خودرویی در منطقه جنوب غرب تهران به پلیس و ماموران آتش نشانی اعلام شد که با حضور ماموران در محل و بررسی صحنه حریق خودرو که متعلق به زنی جوان بود، مشخص شد که حریق عمدی بوده است.

در همین راستا تحقیقات ماموران آغاز شده و در نخستین گام زن جوان با حضور در مقر پلیس اعلام کرد که به کسی مشکوک نیست و نمی‌داند که آتش زدن خودرویش کار چه کسی بوده است. او به ماموران گفت: در خانه خواب بودم که با صدای همسایه ها بیدار شده و متوجه آتش سوزی در خیابان شدم. بلافاصله به خیابان رفتم و دیدم که خودروی تیبا سفید رنگم در حال سوختن است.

ماموران پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده و در نخستین گام به سراغ دوربین های مداربسته اطراف محل حادثه رفتند. بازبینی دوربین ها نشان داد که خودروی لیفان قرمز رنگی لحظاتی قبل از آتش سوزی در مقابل خودروی تیبا توقف کرده و یکی از سرنشینان خودرو از داخل آن پیاده شده و بنزین روی خودروی تیبا ریخته و پس از به آتش کشیدن خودرو از محل متواری شده است. در همین راستا پلاک خودرو استعلام شده و هویت مالک خودرو که مرد جوانی به نام امیر بود بدست آمد.

در ادامه رسیدگی به موضوع مالک خودرو به مقر پلیس احضار شده و ادعا کرد که از هویت مرد آتش افروز بی خبر است. این فرد ادعا کرد که در شب حادثه در حال تردد در خیابان بوده و مردی را کنار خیابان دیده که به انتظار تاکسی بود. چون دیر وقت بود او را سوار خودرو کرده است و مدتی بعد هم مرد جوان از او خواسته که او را در همان حوالی پیاده کند و او هم پس از پیاده کردن مرد جوان محل را ترک کرده است.

ادعای صاحب خودروی لیفان در حالی بود که طبق تصاویر دوربین مداربسته، سرنشین دوباره سوار برخودرو شده و از محل متواری شده است. در همین راستا نیز فیلم مذکور به مالک لیفان نمایش داده شد و این فرد در حالی که ناچار به اعتراف بود به ماموران گفت: یکی از دوستانم که حدود دو سال قبل از همسرش جدا شده است. همچنان کینه زیادی از او به دل داشت و به همین دلیل چند روز قبل از ماجرا به من گفت که می‌خواهد از همسرش انتقام بگیرد و از من خواست که در این انتقام گیری با او همراه شوم. برای این کار ۵۰۰ هزار تومان به من و یکی از دوستانم داد و آدرس محل زندگی همسرش و مشخصات خودروی او را نیز به ما داد تا خودرویش را به آتش بکشیم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که با اعتراف مرد جوان، همسر سابق شاکی نیز به همراه همدست دیگرش دستگیر شده و در نهایت هر سه متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها