سامانه کاریابی نوین «کارجو پلاس»، ابزاری موثر برای یافتن شغل رویایی شماست

انتخاب شغل از شما، استخدام با کارجو پلاس

«اتاقک» سامانه هوشمند اجاره اقامتگاه محل اقامت برای مسافران است که به زیرساختی برای ایجاد اشتغال، کسب درآمد پایدار و جذب مسافر در کشور تبدیل شده است

اجاره اقامتگاه در سفر با اتاقک

«سفر» بخش جدانشدنی زندگی همه ماست. بیشتر ما هر بار که تقویم سال جدید را دست می‎گیریم، به امید دیدن تعطیلی‎های رسمی و برنامه‎ریزی برای سفر بیشتر ورقش می‎زنیم.
کد خبر: ۱۳۰۵۵۶۱

به خودمان فرصتی می‏دهیم تا از دغدغه‎های همیشگی زندگی رها شویم و آب‎وهوایی عوض کنیم. اما در هر سفری، اقامت در اقامتگاه تمیز و مطمئن است که می‌تواند خاطره خوبی از سفر برایمان رقم بزند.

اجاره اقامتگاه در سفر با اتاقک

شرکت دانش ‎بنیان «گردشگرگستر خانه ما» با نام تجاری «اتاقک» با دسترسی به شبکه بزرگی از انواع اقامتگاه‌ها در کشور، خیال شما را از بابت اقامتگاه در سفر آسوده کرده است.فرقی نمی‏کند مقصد شما شهری شلوغ باشد و در ناحیه خاصی از شهر به‏دنبال اقامتگاه باشید یا قصدتان سفر به دل طبیعت باشد و به‎دنبال کلبه جنگلی و خانه روستایی باشید. همه اینها را در اتاقک می‎توانید پیدا و رزرو کنید.

دردسرهای مربوط به رزرو اقامتگاه از آنجا شروع می‌شود که گاهی در شهر مقصد هتل‎ها در همه جای شهر پراکنده نیستند، تنوع زیادی ندارند و اغلب گران‌قیمت هستند. بعضی اوقات هم اصلا هتلی در شهر مقصد وجود ندارد. اگر به‎دنبال یافتن اقامتگاه‎های متنوع و با پراکندگی بالا درشهر مقصد با قیمت‎های اقتصادی تا لوکس هستید، همین حالا کیوآر کد پایین همین صفحه را اسکن کنید تا وارد سایت اتاقک شوید. اتاقک درواقع نسخه بومی‎سازی شده وبسایت معروف airbnb است و مجموعه‎ای از اقامتگاه‎ها مانند ویلا، سوییت، بومگردی، کلبه جنگلی، خانه روستایی و... در آن آماده ارائه سرویس به مسافران هستند.

چطور اقامتگاه، در اتاقک اجاره کنیم؟

از وبسایت یا اپلیکیشن اتاقک، وارد این پلتفرم شوید. در بدو ورود به سایت، در بالای صفحه به‎آسانی می‎توانید مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مهمان‎ها را وارد کنید.

اتاقک، مجموعه اقامتگاه‎های پیشنهادی خود را برای شما نمایش می‎دهد و می‎توانید گزینه‎های پیشنهادی را براساس کمترین و بیشترین قیمت و بهترین‎های اخیر، مشاهده کنید.

با انتخاب هر اقامتگاه جزئی‎ترین مشخصات آنجا به‎همراه تصاویری از سرویس‎های بهداشتی و تمیزی آنها، اتاق‎ها و تختخواب‎ها، مبلمان، امکانات آشپزخانه، حیاط، استخر و ... نشان داده خواهد شد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. به‏علاوه می‎توانید از نظرات مسافران قبلی نیز استفاده کنید. درصورت داشتن هر سوال یا نیاز به اطلاعات بیشتر، پنل گفت‌وگو با صاحب اقامتگاه و ارتباط مستقیم با آنها، فعال است. پس از اینکه محل اقامت خود را نهایی کردید، اندکی صبر کنید تا صاحب اقامتگاه نیز درخواست شما را تایید کند. سپس می‎توانید پرداخت خود را نهایی کنید تا اتاق شما رزرو شود.

میزبان شوید

اگر صاحب اقامتگاه هستید یا محل اقامتی دارید که می‎توانید در اختیار مسافران شهرتان قرار دهید، در اتاقک ثبت‎نام و اطلاعات اقامتگاه خود را به‎همراه عکس در سایت بارگذاری کنید. ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد، اعتبارسنجی اقامتگاه شما ازسوی ناظران اتاقک صورت خواهد پذیرفت و اقامتگاهتان در جمع خانواده میزبانان اتاقک فعال خواهد شد و می‎توانید از مزایای حضور در این خانواده استفاده کنید. اتاقک در حوزه توانمندسازی جوامع محلی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات کشور، آموزش‎هایی را برای جذب مسافر، میزبانی، قیمت‎گذاری و ... در اختیار بوم‎گردی‎ها و اقامتگاه‎ها قرار می‎دهد. تا قبل از شروع همه‎گیری کرونا این آموزش‎ها با حضور نیروهای آموزشی اتاقک صورت می‎پذیرفت، ولی در حال حاضر به‎صورت آموزش‎های مجازی درآمده‎اند.

چطور میزبان برتر اتاقک شوم؟

شما می‎توانید علاوه بر کسب درآمد در اتاقک، با کسب امتیاز بیشتر برنده جایزه یا هدیه شوید. اتاقک در هر فصل برای میزبانان خود جشنواره‌های متفاوتی درنظر دارد، برای مثال در فصل جاری هر ماه از بین میزبانان برتر خود قرعه‎کشی می‎کند و گوشی هوشمند جایزه می‎دهد.

با به‎کار بستن چنین مواردی، شانس خود را برای بردن جایزه افزایش می‌دهید:

در نظر گرفتن تخفیف در روزهای مختلف در سایت اتاقک
جواب سریع به درخواست مشتریان
آنی‎کردن رزرو اقامتگاه خود
قیمت‎گذاری مناسب
به‎روزکردن تقویم

اقامتگاه‎های پاک در همه‌گیری کرونا

باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم بیشتر رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی، حساسیت مسافران روی تمیزی اقامتگاه‎ها بیشتر شده است.

در اتاقک برای اطمینان خاطر مسافران، اقامتگاه‎هایی که تمام دستورالعمل‎های ضدعفونی را اجرا می‏کنند، تمام قسمت‎ها و لوازم را ضدعفونی می‎کنند، فاصله چندساعته و چند روزه بین هر رزرو را رعایت می‎کنند یا بسته‎های بهداشتی (شامل حوله، شامپو و ...) را در اختیار مسافران قرار می‎دهند، با نشان پاک و نشان بسته سپید مشخص شده‎اند.

کمپین «۳۰ روز تا نوروز» در اتاقک

برای شرکت در این کمپین کافی است با ورود به‌سایت اتاقک و کلیک روی نوار بالای صفحه در بازی این کمپین شرکت کنید. همه در این بازی برنده‎اند و می‎توانید برنده اقامت رایگان، کدهای تخفیف ۱۰ تا ۹۰درصدی، کدهای تخفیف ۴۵ تا ۵۰۰هزار تومانی و آیفون ۱۲ شوید.

چشم‎اندازهای اتاقک

محمدشهاب شهوازیان، مدیر ارشد بازاریابی اتاقک دراین باره به جام‏جم می‎گوید: «امیدواریم درآینده‎ای نزدیک به پلتفرمی بین‎المللی تبدیل شویم و با اضافه‌کردن زبان‎های عربی و انگلیسی به سایت اتاقک، پذیرای مهمانان خارجی نیز باشیم.»

اجاره اقامتگاه در سفر با اتاقک

شهوازیان درباره تاثیر عالم‎گیری کرونا بر کسب‎وکارشان می‎گوید: «شروع همه‎گیری کرونا در کشور دقیقا همزمان با آغاز فصل طلایی مسافرت‎ها در کشور بود و فروش ما در فروردین و اردیبهشت ۹۹ چون اجازه فعالیت نداشتیم، به صفر رسید. پس از آن هم، با هر مرتبه اوج‌گرفتن کرونا، تعداد رزروها پایین آمد. ولی ما تعدیل نیرو نداشتیم و بر بهبود اتاقک و خدماتمان تمرکز کردیم.»

وی درادامه می‎افزاید: «با در نظرگرفتن فروش خرداد ۹۹ تا امروز و با وجود اوج‌گیری‌های کرونا در کشور و مقایسه شرایط فعلی با میزان فروش در همین بازه زمانی در سال گذشته می‌بینیم امسال رشد ما بیش از سه برابر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده است! این رشد به‎معنی افزایش سفرها نبوده، بلکه رفتار مردم به‎سمت استفاده از خدمات آنلاین متمایل شده و در این مدت تعداد اقامتگاه‎هایی که به اتاقک پیوستند، ۴۰درصد رشد داشته است. به‎علاوه با بسته‌شدن مرز کشورها، سفرهای خارجی نیز افت قابل توجهی داشت و مردم سفرهای داخلی در اطراف شهرها را جایگزین کردند؛ ما نیز با افزودن نشان پاک، اعتماد بیشتری را در بین مشتریانمان به‌دست آوردیم.»

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها