رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا خبر داد

افزایش ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسرکشور

رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از افزایش ساعات کار این مراکز از روز شنبه ۹ اسفند تا پایان سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۵۱۱۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی محمدی، با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در روزهای پایانی سال، اظهارکرد: در همین راستا و نیز به منظور جلوگیری از هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت، ساعات کار تمامی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسر کشور دو ساعت افزایش یافت و بر این اساس از روزشنبه تا چهارشنبه فعالیت این مراکز از ساعت ۷ آغاز شده و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت. در روزهای پنجشنبه نیز فعالیت تمامی مراکز از ساعت ۷ آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ادامه دارد.
 
وی با تاکید بر اینکه شرط مراجعه به تمامی این مراکز دریافت نوبت شماره‌گذاری از سامانه نوبت‌دهی به آدرس nobatdehi.epolice.ir است، گفت: بدیهی است که بدون دریافت نوبت اینترنتی امکان استفاده از خدمات مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک وجود نخواهد داشت.
 
رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا همچنین از مراجعه کنندگان خواست که حتما از همان ساعت و زمان اعلام شده در نوبت خود به مراکز مراجعه کنند، چرا که در غیر اینصورت امکان ارائه خدمات به آنان وجود نخواهد داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها